Aanmelding via website

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobboersma

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
Ik weet niet of dit de goede plaats is. Maar ik ben gevraagd om een website te maken voor de Pieter Stuyvesant Kuiertocht. Omdat ik er al meer op mijn naam heb staan. Het enige probleem is dat het mogelijk moet worden om je aan te melden op de website. Alleen niet een simpel mailformulier. Want er doen zo'n 3 tot 3 duizend mensen aan mee. Dus dat wordt dan een beetje te gek. Het moet toch in een database. Alleen ik weet bijna niets van MySQL (of moet ik Apache gebruiken) en ik heb gehoord (ik weet niet of het klopt) dat dat alleen met PHP werkt, of werkt het ook met HTML? Of is het mogelijk stukjes PHP in een HTML site te zetten. Kan er ook iets gemaakt worden dat ze gelijk via IDEAL betalen. Zoiets moet het worden:

Naam

Adres

Postcode/woonplaats

Bestelling ……. Kaarten a ……… euro = ……….

Ondergetekende machtigt hierbij de penningmeester van de PSK

tot eenmalige afschrijving van zijn/haar rekening: nummer ……………..

bij de ………………..bank te …………………………

Hier moet ik het nog even over hebben met het bestuuur.

Laatst bewerkt:
*Zucht* misschien moet je eerst kijken wat je zelf allemaal kunt voor je zoiets aanneemt? :rolleyes:

De "eisen" die je stelt zijn niet voor de beginnende webmaster.

PHP is geen taal die je zo even uit de mouw gaat schudden en het werkt goed. Daarnaast weet je blijkbaar niet dat MySQL een database is en dat Apache een webserver is. Toch wel iets wat de gemiddele webmaster hoort te weten.

Hopelijk is het nog niet te laat voor je om hier van af te zien. Ook hoop ik niet dat er een deadline voor je achter zit want dan is het helemaal niet slim om aan iets te beginnen waar je nog nooit mee in aanraking bent geweest.

*Zucht* misschien moet je eerst kijken wat je zelf allemaal kunt voor je zoiets aanneemt? :rolleyes:

De "eisen" die je stelt zijn niet voor de beginnende webmaster.

PHP is geen taal die je zo even uit de mouw gaat schudden en het werkt goed. Daarnaast weet je blijkbaar niet dat MySQL een database is en dat Apache een webserver is. Toch wel iets wat de gemiddele webmaster hoort te weten.

Hopelijk is het nog niet te laat voor je om hier van af te zien. Ook hoop ik niet dat er een deadline voor je achter zit want dan is het helemaal niet slim om aan iets te beginnen waar je nog nooit mee in aanraking bent geweest.

Dat MYSQL een database is weet ik wel. Aleen ik dacht dat Apache ook een database maar dat is Microsoft SQL. De deadline is voor het einde van dit jaar dus een heleboel tijd. En ik heb het nog niet aangenomen. Maar ik ben de enige waar ze ervaring mee hebben en ze willen alleen dat ik het doe.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan