Hallo,
Ik ben bezig aanmeldingen van een evenement te verwerken in excel. In deze database staat vermeld van welk bedrijf mensen zijn die zich aangemeld hebben, hoeveel kaarten ze tot hun beschikking hebben en uiteraard de namen van de mensen.
Wanneer iemand zich aanmeld verwerk ik zijn gegevens in het bestand.
Nu is het niet zo moeilijk om het aantal beschikbaar gestelde kaarten op te tellen, maar krijg ik het niet voor elkaar om een som te maken waarin te zien is hoeveel mensen zich aangemeld hebben.
Ik wil dus dat excel telt hoeveel vakken ingevuld zijn zodat ik snel kan zien hoeveel personen al in de database staan.
Kan iemand mij helpen als dit uberhaupt al mogelijk is?
Ik ben bezig aanmeldingen van een evenement te verwerken in excel. In deze database staat vermeld van welk bedrijf mensen zijn die zich aangemeld hebben, hoeveel kaarten ze tot hun beschikking hebben en uiteraard de namen van de mensen.
Wanneer iemand zich aanmeld verwerk ik zijn gegevens in het bestand.
Nu is het niet zo moeilijk om het aantal beschikbaar gestelde kaarten op te tellen, maar krijg ik het niet voor elkaar om een som te maken waarin te zien is hoeveel mensen zich aangemeld hebben.
Ik wil dus dat excel telt hoeveel vakken ingevuld zijn zodat ik snel kan zien hoeveel personen al in de database staan.
Kan iemand mij helpen als dit uberhaupt al mogelijk is?