Aanmeldingsvenster ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frederik

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Als windows wordt opgestart wordt ik opeens geconfronteerd met een fout die zich nooit heeft voorgedaan: : "Het systeem kan U niet aanmelden. Controleer of uw gebruikersnaam en de domein juist zijn en typ uw wachtwoord opnieuw"

Als ik vervolgens op enter klik gaat alles goed, waar komt die melding vandaan ???

Waarom het gebeurd is weet ik niet.

Probeer eens of de melding op de volgende manier weg gaat?

Start, uitvoeren. type daar (letterlijk overnemen) control userpasswords2

Zet een vinkje bij "gebruikers moeten....."
Klik dan op de gebruikersnaam die moet opstarten, dan op toepassen. Haal daarna het vinkje weer weg.

Heel belangrijk is dat je goed oplet welke naam je aanklikt.

Bedankt voor je reaktie Tanja en sorry voor deze late reaktie. Had geen e-mail ontvangen dat er een reaktie op mijn vraag was gekomen.

Ik heb in 'uitvoeren' de opdracht toegepast maar niet uitgevoerd: ik wil namelijk die ellende inlogschermen helemaal niet zien, waar ik vanaf was na enkele registeraanpassingen. Het probleem doet zich (nu ik dit al een paar keer heb gehad) alleen voor na een herstel operatie of wanneer ik de computer niet goed afgesloten heb (soms moet ik gewoon de stekker eruit trekken). In normale situaties kan ik zonder inlogschermen xp mooi opstarten en aan het werk :), maar als er iets gebeurd is wat niet correct is krijg ik die foutmelding. Ik kan er goed mee leven, maar was nieuwsgierig waarom alleen in die situaties die melding komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan