Normaal krijg ik bij het opstarten van de PC nooit het aanmeldscherm te zien waar ik een gebruiker kan kiezen (er is ook maar een gebruiker, een account en die is gelijk administrator). Nadat de PC een tijdje niet gebruikt werd (screensaver deed z'n werk) kreeg ik ipv m'n gewone bureaublad opeens dat aanmeldscherm. Ik klik op die ene gebruiker en zie dat eronder staat 800nogwat ongelezen emails. Daar snap ik niks van.
Ik snap niet waarom ik opeens dat aanmeldscherm kreeg.
Ik snap niet waar die ongelezen mails van zijn (welke mail-accounts worden daar opgeteld).
Ik heb mijn gebruikelijke upc-mail-accounts gecheckt, geen ongelezen mails en ook niets in de spammap. Dan hebben sommige familieleden hier nog wat hotmail en yahoomail-accounts maar ik kan me niet voorstellen dat die mails hier bedoeld worden. Wat dan als een logee hier 'ns inlogt, worden zijn/haar mails in de toekomst ook meegeteld, lijkt me vreemd. Het is geen belangrijke vraag maar ik ben nieuwsgierig, dus wie een antwoord heeft, graag!
Nora.
Ik snap niet waarom ik opeens dat aanmeldscherm kreeg.
Ik snap niet waar die ongelezen mails van zijn (welke mail-accounts worden daar opgeteld).
Ik heb mijn gebruikelijke upc-mail-accounts gecheckt, geen ongelezen mails en ook niets in de spammap. Dan hebben sommige familieleden hier nog wat hotmail en yahoomail-accounts maar ik kan me niet voorstellen dat die mails hier bedoeld worden. Wat dan als een logee hier 'ns inlogt, worden zijn/haar mails in de toekomst ook meegeteld, lijkt me vreemd. Het is geen belangrijke vraag maar ik ben nieuwsgierig, dus wie een antwoord heeft, graag!
Nora.