Aanmeldscherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuurke

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2002
Als ik in gebruikersaccounts (langs Netplwiz)
“Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken” uitvink kan ik hiermee het openen van het aanmeldscherm uitschakelen ?

Bedankt.
Vooraleer ik hiermee start:
Ik krijg enkel een scherm met "aanmelden", ik druk "enter" en ik zie onmiddellijk mijn bureaublad.
Ik heb nooit een paswoord ingesteld en ben ook niet aangemeld bij Microsoft.
Dit is de reden waarom ik dat scherm onnodig vind.

Onderstaande vind ik nie

"Klik boven in beeld wel even op het keuzemenu bij de optie Wanneer moet een wachtwoord worden vereist als u bij de computer terugkomt. Kies hier voor Nooit."

Bij de aanpassingen in Netplwiz moet ik dan toch een wachtwoord invullen ? Wordt dat opgeslagen en waar ?

Hetgeen in de link wordt beschreven moet dat in volgorde worden uitgevoerd ?
Ik ben hiermee nog niet gestart, maar eens gaan kijken.
Maar ook in energiebeheer vind ik dit niet: "Een wachtwoord vereisen bij uit slaapstand komen. Klik op Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn. Kies tenslotte de optie Geen wachtwoord vereisen."
En ja, na slaapstand krijg ik steeds het aanmeldscherm.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat lukt min of meer bij het opstarten.
Maar "na" slaapstand is het aanmeldingsscherm opnieuw daar...

Ik lees ook dat de melding "Een wachtwoord vereisen bij uit slaapstand komen...enz" in energiebeheer niet meer beschikbaar zou zijn.
Langs Accounts-instellingen-opties-aanmeldingsopties zou het moeten lukken mits het maken van een wachtwoord.
Ik gebruik een lokaal account zonder wachtwoord, wat heb ik "meer" als ik nu een wachtwoord instel ? En als er hierna dan toch geen oplossing volgt zit ik met dat paswoord.

Ik heb weeral iets aangeraakt waar geen oplossing voor lijkt te bestaan.
Ik zal dus maar verder op de enter toets drukken dan... verdwijnt het aanmeldingsscherm ook.
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan