Aanpassen aan papierformaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi Rombouts

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2002
Berichten
396
Ik heb mijn verzameling per item op een A4-tje gemaakt met verschillende letter grootte en afbeelding er bij. 172 pagina's ( Knap werk al zeg ik het zelf.)
Nu wil ik ook alles afdrukken op een kleiner formaat bv. per item op een apert A5. ( geen boekje)
Waar kan ik nu in Office 2010 alles aanpassen aan het papier formaat, zodat ik niet alle lettergrootte apart moet selecteren en aanpassen , alsook iedere afbeelding apert moet gaan aanpassen.
Ik een vorige versie van Office weet ik dat het mogelijk was om aan te" passen aan het papierformaat " , als men een ander papierformaat koos, doch nu kan ik dat niet vinden.

R
 
je kan toch gewoon als je op afdrukken klikt, daar heb je toch de mogelijkheid: 'Aanpassen aan papier formaat' en dat dan op A5 zetten..

of is dat niet wat je bedoeld?
 
Reeds bedankt voor het antwoordje
Wel hetgeen U zegt dat kan ik niet terug vinden,
Als ik kies voor >> Bestand >> Adrukken kan ik kiezen voor "Printer" of "Instellingen"
Enkelzijdig, Gesorteerd, Staande afdrukstand, A4, Normale Marges, 1 pagina per vel,
Bij A4 kan ik kiezen voor allerlei formaten , kan ze zelf bepalen.
Maar nergens vind ik AANPASSEN AAN PAPIERFORMAAT
 

Bijlagen

  • 2013-Afdrukken.jpg
    2013-Afdrukken.jpg
    22,9 KB · Weergaven: 134
bij de onderste optie: '1 pagina per vel' kan je kiezen: 'aanpassen aan papierformaat'
Als dit formaat door je printer ondersteund word, staat er A5 tussen..

Naamloos.jpg
 
Niet duidelijk is of de pagina's ook verkleind mogen worden.
Anders zou de keuze voor "2 pagina's per vel" genoeg moeten zijn om 2 pagina's A5 af te drukken op 1 pagina A4. Natuurlijk vraagt dat dan wel snijwerk achteraf (A4 in tweeën snijden).

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan