Aanpassen HTC scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansen16

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2010
Is het mogelijk om het opstartscherm van min HTC te veranderen ?
Standaard staat er onderin in het midden een snelkoppeling ( widget) Telefoon.
Maar dit wil ik graag verwijderen en bellen via de contacten lijst.
Dit wil ik graag daar het regelmatig gebeurd dat de telefoon spontaan gaat bellen zonder mijn weten om en dat kost me veel geld.
Om dit te voorkomen heb ik reeds een beveiling erop gezet,maar toch zou ik het ook willen aanpassen.
Is dit mogelijk?

Bijlagen

• htc-tattoo.jpg
    htc-tattoo.jpg
    31,1 KB · Weergaven: 60
Die balk onderin en die widget bovenin zijn allebei van HTC Sense dit is de "schil" die HTC in zijn telefoons heeft gestopt deze kun je niet zonder risico's weghalen. Met risico's bedoel ik dat je je tel. moet "rooten". Rooten is het verkrijgen van administrator rechten op je Android mobiel zodat je er alles mee kunt. Hiermee vervalt je garantie en het is nog moeilijk om te doen ook. Je zult er dan een andere versie van Android op moeten zetten.

En hoe moet ik dat doen? Rooten?
Is het wel verstandig of volgende keer erop letten bij het kopen van een nieuwe telefoon.

Ik vind HTC Sense juist mooi...

maar je hebt een HTC Tattoo?

kijk hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=637927

Doe dit eerst maar eens, als je hier niks van snapt moet je er niet aan beginnen en kun je het beter laten zitten.

Ik lees hier trouwens in dikke rode letters dat je android 2.0 en hoger niet kunt installeren tot nu toe, je zult het dus met een 1.6 ROM moeten doen. (Dit raad ik af maar het is de enige optie.)

Hallo, heb een ander startprogramma gevonden op market, werkt prima .
Bedankt voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan