Aanpassen regEdit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

djbosanac

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Goede dag,

Hier op mijn werk hebben ze veel dichtgetimmerd.
Ik kan zo helemaal geen achtergronden veranderen en dergelijke ook via browsers en dergelijke is het allemaal dichtgetimmerd.
Door certificaten en group policy's.

Nu hoorde ik van mensen dat er via RegEdit je het ook kan aanpassen, alleen dit is ook door group policy's dichtgetimmerd.
Ik hoorde mensen dat je via via omwegen erop kan komen, echter is het probleem ik ik ben al domain admin heb ik gezien, en als nog de rechten hebben er niet voor. Ik heb een tooltje killbot gebruikt, ingelogd op het domein, maar helaas als nog dicht.

Wie kan me hierbij helpen ????

Het lijkt me niet verstandig om te proberen instellingen te omzeilen die door Beheer gemaakt zijn.
Het kon weleens rechtstreeks indruisen tegen de company policy.
Je kunt beter met de beheerders overleggen. Daarnaast is een andere achtergrond naar mijn mening totaal onbelangrijk.
Als het voor je werk toch nodig is kun je de beheerders daar vast wel van overtuigen.

Ik sluit mij aan bij edmoor. Het lijkt mij beter om contact op te nemen met een beheerder. Maar misschien moet je jezelf afvragen of je daadwerkelijk meer bevoegdheden nodig hebt...

Omdat de baas, de achtergronden (smaak) niet tof vondt.
Heeft die dit geregeld, zodat hij zelf kan kiezen als grap, en mij eruit heeft gehaald.

Nu wil ik dus gewoon zelf normaal de regedit aanpassen, om weer achtergronden te kunnen veranderen.
Ik wil gewoon weten, wat je daar het beste voor kan doen .

Kost je in het ergste geval je baan. Is het je dat waard?

Als je domain admin bent, dan kun je deze instelling wijzigen. Nu je dit niet kunt heb je onvoldoende rechten en/of kennis om dit uit te voeren. Verder afblijven dus.

Er moet toch een manier zijn om dit te omzeilen.
Zo leer ik er wat meer van, als ik dit weet.

en het kost me baan niet, de gene die dit heeft gedaan, wil juist kijken hoe goed het dicht is gebouwd?
En wil ik dus proberen eruit te komen, alleen zelf na al die handelingen weet ik niet meer wat ik moet invullen.

Niet ***lig bedoeld, maar dit omzeilen is een eitje. Als je dat niet kunt ben je niet erg geschikt als beveiligingstester. :confused:

Ik zelf heb geen flauw idee wat ik dus moet doen om dit te omzeilen.
De doel is, om weer in het gedeelte te komen van windows achtergronden aan kunnen passen.
Ze hebben alles al dichtgegooid als internetbrowsers blokkade om firefox te kunnen gebruiken zo ook googleChrome.
En bij de IE hebben ze de optie als achtergrond instellen ook geblokkeerd.
De paint functie en dergelijke hebben ze ook uitgezet dus, waardoor ik alleen nog hoorde van mensen om via regEdit dit aan te passen.
Maar omdat dit ook al geblokkeerd is en ik wat dingen heb uitgevoerd lukt het me als nog niet.
Dus daarom vraag ik nu hulp om dit te omzeilen .....

Download Irfanview: http://www.irfanview.com/
Dit is een picture viewer met veel mogelijkheden.
Installeer deze en open er het betreffende plaatje mee.
Kies dan in het menu voor Option en vervolgens Set as Wallpaper.

Dank je wel voor de tip.
Dit word een leuke reactie morgen op werk. Alleen dit is een applicatie wat ik als ik niet verwijder het meteen geblokt kan worden.
Er moet toch echt een andere manier zijn om ook die group policy's te bypassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan