aanpassen startbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

beernd

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Berichten
343
Hoe krijg ik de vermeldingen in de startbalk weg zoals aangegeven in de bijlage?

er staan er wel meer in die ik niet meer gebruik maar ik krijg ze voorlopig met geen mogelijkheid weg.

Beernd
 

Bijlagen

  • startbalk.gif
    startbalk.gif
    45,6 KB · Weergaven: 52
eeeeehh, Bennie, daar ik niet zoveel in het systeem bezig ben,heb ik nog een vraag is er ook een nederlandse uitleg van. De engelse beschrijvingen kan ik niet helemaal volgen.
 
Ga naar de volgende site:
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm

Download daar het regje nr. 53 naar je bureaublad (Remove Past Items From Notification Area).

Dubbelklik erop. Het wordt aan je register toegevoegd.
Klik eigenschappen van je taakbalk en kies taakbeheer. Ga naar tabblad processen. Selecteer explorer.exe en klik op proces beëindigen. Klik op tabblad "Toepassingen". Kies voor nieuwe taak. Typ explorer en klik op OK. Done!

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door beernd
Hoe krijg ik de vermeldingen in de startbalk weg zoals aangegeven in de bijlage?

er staan er wel meer in die ik niet meer gebruik maar ik krijg ze voorlopig met geen mogelijkheid weg.

Beernd

Je kunt ze toch aan klikken en dan verbergen ???
 
Bennie het is gelukt, bedankt voor de uitleg.

voor Roby, je hebt gelijk maar er stonden zoveel dingen in die ik niet meer gebruikte, dus dat wilde ik eraf hebben.
 
Geplaatst door beernd
Bennie het is gelukt, bedankt voor de uitleg.

voor Roby, je hebt gelijk maar er stonden zoveel dingen in die ik niet meer gebruikte, dus dat wilde ik eraf hebben.

MUTS
hoedB01.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan