• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aanpassen sudoku

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolsluc

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
Hallo.

ik heb op het forum een mooie sudoku puzzel gevonden die de combonaties steeds per 4 invult als je de puzzel vernieuwd.
deze heb ik al meerder malen gebruikt (leuk tijdverdrijf).
Nu is mijn vraag of de code voor het aanmaken van een nieuwe puzzel kan aangepast worden zodat er slechts 2 cijfers of 3 cijfers of 4 vier cijfers ingevuld worden.

ps;in bijlage de file

mvg,lco

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik dacht omdat er reeds aanpassingen gebeurd zijn ivm kleuren waarvoor de code ook is aangepast dat de vraag er wel door kon:confused:
Maar als dit niet kan/mag zal ik de vraag wel afsluiten.

ps:zie vraag

Actieve cel in een Sudoku kleuren.
Gepost door Zerty

mvg,lco

Laatst bewerkt:
Als je refereert aan een andere vraag dan kan je beter het linkje plaatsen. Het aanpassen van de kleuren op het voorblad stelt niet zoveel voor. Alle berekeningen die er achter liggen steken dermate ingewikkeld in elkaar dat waarschijnlijk alleen de maker het eenvoudig kan aanpassen.

Andy Pope is geen onbekende in de VBA/Excel wereld en nog steeds actief op diverse fora. In de website die ik geplaatst heb staat alle contactinfo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan