• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aanpassen userform/vba

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolsluc

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2013
Kan iemand mij helpen.
Ik heb op (oplossing.be)reeds een gedeeltelijke oplossing voor mijn vraag bekomen maar zit nu vast.
ik heb een file voor het autm. aanmaken van allerlei bladen voor een kaartprijskamp.
Nu zou ik de userform willen aanpassen (heb het te ingewikkeld gemaakt)
Momenteel kan er per ronde afgedrukt worden of alles in een keer.
Graag zou ik de droplist ronde 1t/m4 verwijderen + ronde afdrukken (deze zijn overbodig geworden).
Kan iemand de vba code zo aanpassen dat alles werkt zonder bovenstaande??
Ps:ik ken zelf niets van vba vandaar mijn vraag,in ieder geval bedankt bij voorbaat
Bewuste file in bijlage

Mvg,Luc
Bekijk bijlage Kaartwedstrijd afgewerkt (1).xlsm

Laatst bewerkt:
gast0660
Bedankt voor de snelle reactie werkt voor sheet tafelnummer juist:thumb:

Voor sheet nummerpertafel geeft hij telkens een file voor 200 ingeschrevenen ook als je minder tafels hebt
Ik heb de indruk dat hij 4x 50 tafels onder mekaar zet (totaal 200tafels??)max. 50 tafels voorzien

Voor sheet invulblad aanmaken werkt het ook maar hij geeft enkel de 4de ronde en hij zou alle ronde moeten geven wanneer invulblad aanmaken word geactiveerd.
Ook bij alles afdrukken geeft hij enkel de 4de ronde dit moet ook alle ronde moeten zijn.
Ps:Ik heb juist ontdekt dat ik in sheet tafelnummer de ronde aanpas deze dan kan aangemaakt worden in de userform bij invulblad aanmaken (had niet verder gekeken).

Mvg,Luc

Laatst bewerkt:
Ik heb geen verstand van kaarten, laat staan van patstellingen.

snb

Waar komt een patstelling vandaan?

Wie in een patstelling (of patsituatie) is terechtgekomen, bevindt zich bijvoorbeeld in een situatie waarin een overleg muurvast zit. Er is geen uitzicht op een oplossing, omdat iedereen vasthoudt aan zijn eigen opvattingen. Volgens het Groot Uitdrukkingenwoordenboek van Van Dale (2006) is het probleem bij een patstelling vaak dat niemand de eerste wil zijn om een stap te zetten in de richting van een oplossing. Pas als de patstelling wordt doorbroken, is er weer een basis om verder te onderhandelen.

mvg,Luc

Bij welk kaartspel kun je zo in een patstelling geraken ?
Bij een 'Full house' begrijp ik dat er niemand meer bij kan; maar na iedere ronde kun je toch ineens een telling maken: een pats telling ?

snb

de patstelling gaat over de vraag om de vba code aan te passen:d
ps:nu duidelijk genoeg!
ga vraag afsluiten!

mvg,Luc

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan