• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aanpassen van Excel bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterderks

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2011
Ik heb een tool in een Excel bestand (zie bijlage) waarin de gebruikte formules op "Sheet1" staan.
Graag wil ik dat de formules op het eerste blad, de eigenlijke tool, staan (maakt niet uit waar) zodat het hele Excel bestand nog maar één blad heeft.
Reden hiervoor is dat ik de Excel wil converteren naar een app voor PC en mobile. Dat wil niet lukken met het huidige bestand. Kan iemand me daarbij helpen?

Bijlagen

Je kan alles selecteren en knippen van sheet1 en plakken onder de laatste cel van pakettenwijzer, daarna sheet1 verwijderen.

Je kan alles selecteren en knippen van sheet1 en plakken onder de laatste cel van pakettenwijzer, daarna sheet1 verwijderen.

Dat heb ik als eerste geprobeerd maar dan werkt de tool niet meer... of doe ik iets verkeerd..???

Wat werkt er niet?

Je moet alleen selecteren wat van toepassing is en niet het gehele blad natuurlijk.
Bv. A1:AH150 selecteren en knippen, plakken in cel A100 van het ander blad.

Laatst bewerkt:
Graag gedaan,

Gelieve de vraag nog als opgelost markeren in je openingspost.
Bvd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan