Aanpassing beeldscherm van 192 DPI niet terug te draaien naar 96 DPI

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterbuijs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Berichten
4
Ik heb op een laptop met Windows Vista Basic met een 15,4 inch beeldscherm in het dialoogvenster "Eigenschappen beeldscherm" een aanpassing gedaan van de weergave van tekst van 96 DPI naar 192 DPI.
Dat werkt op zich wel, maar het probleem doet zich voor, dat deze waarde niet meer terug te zetten is naar een lagere DPI waarde, aangezien het dialoogvenster waarin dit aangepast wordt, hierdoor in de lengte langer is geworden dan het beeldscherm kan weergeven, waardoor de knoppen "OK" en "Toepassen" niet meer te benaderen zijn (Ze vallen zogezegd buiten beeld). Ik heb ook de taakbalk onderaan het scherm verplaatst naar de zijkant, maar ook dan blijven deze funktieknoppen buiten zicht. Uiteraard heb ik het venster zoveel mogelijk op het bureaublad naar boven geschoven. Dit probleem doet zich dus ook voor bij andere dialoogvensters, waarvan je de grootte van het venster niet handmatig kan veranderen.
Wie weet hiervoor een oplossing?
 
Misschien helpt het aanpassen van je resolutie, helpt dat niet; opstarten in veilige modus, helpt dat ook niet; systeemherstel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan