Goedemorgen,
Ik heb volgende VBA gemaakt m.b.v. forum dacht ik. Maar kon bericht waarin deze stond niet 123 terug vinden.
Nu wil ik deze wat mooier maken doormiddel van inputbox. Ik heb hem nu werkt voor een locatie maar krijg het niet voor elkaar om het voor de drie andere ook te laten doorvoeren.
Cel T6 wordt nu keurig gevuld, maar wil dat de VBA het zelfde doet voor ook locatie B, C en D. En de waarde van inputbox van B moet dan naar U6, C naar V6 en D naar W6.
Hopelijk is het een beetje duidelijk.
Ik heb volgende VBA gemaakt m.b.v. forum dacht ik. Maar kon bericht waarin deze stond niet 123 terug vinden.
Nu wil ik deze wat mooier maken doormiddel van inputbox. Ik heb hem nu werkt voor een locatie maar krijg het niet voor elkaar om het voor de drie andere ook te laten doorvoeren.
Code:
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
[GesRij] = Target.Row
[GesKol] = Target.Column
Application.EnableEvents = False
For i = 1 To Range("Penpost").Areas.Count
If Range("L6").Value <> "" Then
If Range("Penpost").Areas(i).Value = "" Then
Range("Penpost").Areas(i).Select
A = InputBox("Hoeveel uren wil Amsterdam van de " & Sheets("data").Range("M2").Value & " uren.", "Verdeling penposturen", Sheets("data").Range("M2"))
Range("T6").Value = A
Application.EnableEvents = True
Exit Sub
End If
End If
Next i
Application.EnableEvents = True
If Sheets("data").Range("M2") < 0 Then
MsgBox "Er zijn meer uren geclaimd dan ingezet.Controleer de geclaimde uren.", vbCritical, "Controle inzet"
End If
End Sub
Cel T6 wordt nu keurig gevuld, maar wil dat de VBA het zelfde doet voor ook locatie B, C en D. En de waarde van inputbox van B moet dan naar U6, C naar V6 en D naar W6.
Hopelijk is het een beetje duidelijk.