Aanpassingen aan Muziekbestanden in Verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brancoli

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2012
Hoe kan ik in Windows Verkenner aanpassingen maken aan de gegevens van de muziekbestanden?
Natuurlijk d.m.v. Rename maar daarmee kan alleen de bestandsnaam worden aangepast.
Ik wil aanpassingen doen aan de gegevens die te zien zijn met Properties - Details (dus zaken als Album Title, Artist, Title etc.)
Ik ben benieuwd of dit mogelijk is....

Dat kun je precies aanpassen waar je zojuist aangaf in Verkenner. Klik de huidige waarde van het MP3 tag element, en doe je aanpassingen.
Overigens zou ik zelf een hulpprogramma gebruiken om (bulk-)aanpassingen te doen, zoals MP3Tag

Tijs.

Laatst bewerkt:
Nee, dat gaat niet, was mijn eerste reactie. Maar ik ontdekte dat dat wel werkt (met Properties) bij de muziekbestanden op mijn harde schijf maar niet bij de muziekbestanden die ik in een mapje op mijn telefoon had gezet. Dat had ik er inderdaad niet bijgezet maar ik ga er van uit dat Verkenner overal hetzelfde werkt.

Vraag opnieuw gesteld: is het mogelijk de bestandsgegevens (properties) van de muziekbestanden die ik op mijn telefoon heb gekopieerd van mijn harde schijf aan te passen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan