Aanpassingen standaard worden niet vastgehouden Office2007/Windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

FullforceXL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2011
Hallo allemaal,

Graag hulp bij het volgende;
Op een nieuwe PC met Windows 7 heb ik Office geinstalleerd. Standaard gebruikt Word Calabri als standaard lettertype. Dit pas ik aan voor het dialoogvenster lettertype en de knop standaard. De vraag of ik deze wijziging wil doorvoeren op alle nieuwe documenten gebasiseerd op het sjabloon Normal beantwoord ik met Ja!
Als ik dan Word sluit en opnieuw start staan alle instellingen weer bij het oude. Het lijkt alsof het sjabloon niet is aangepast.
Hoe los ik dit op?

Ik ben ook bezig gewest met stijlen om de regelafstand aan te passen. hier hetzelfde verhaal dat de wijzigingen niet worden vastgehouden.

Controleer eens of het bestand Normal.dot de juiste wijzigingsdatum heeft. Gooi 'm eventueel weg of hernoem hem, want Word maakt hem zelf opnieuw aan als er geen Normal.dot gevonden wordt. En kijk dan of je wel wijzigingen kunt opslaan. Ik ga er overigens vanuit dat je geen map gebruikt waar je geen schrijfrechten voor hebt...

Ik ben naarstig op zoek geweest naar een Normal.dot, maar helaas. Hoe heet dit bestand onder Office 2007?

Ik vermoed Normal.dotx. Als je naar Normal.* zoekt moet je 'm zeker vinden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan