Aanraakscherm werkt niet meer na updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pzuyderwijk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2014
Berichten
4
Op mijn Acer Aspire all-in-one heb ik windows 8 geinstalleerd. Het aanraakscherm werkt na installatie nog uitstekend. Na het updaten naar windows 8.1 doet het aanraakscherm het niet meer. Wie kent dit probleem en weet de oplossing?
Peter
 
Kijk op de website van Acer of er een driver staat geschikt voor W8.1, anders de driver voor W8.0 downloaden en installeren.
Welk type heb je precies trouwens?

Groeten Marcel
 
Dag Marcel,
Op de acer-site staat geen driver voor windows 8, wel voor de 7-versie. Het is een aspire 1825PTZ.
Groeten
Peter
 
Dan zou ik proberen om handmatig de driver van W7 te installeren.
Anders contact opnemen met Acer.
CHAT
Telefoon

Groeten Marcel
 
Had al eens contact opgenomen met Acer.
Zij zijn niet zo erg bereid te helpen. Zie onderstaande tekst:

Geachte klant,

Allereerst onze excuses voor de late reactie. Ik zou u willen aanraden om contact op te nemen met onze telefonische helpdesk, De helpdesk kan u ook verder informeren over de verdere garantie afhandeling / eventuele kosten die verbonden kunnen zijn aan een herstelling mits buiten garantie of als er gebruikersschade wordt geconstateerd.

Onderstaand de contact gegevens van onze helpdesk:

Voor Nederland:
Telefoonnummer: 0900-2020767 (€ 0.10/min)

Voor Belgie:
Telefoonnummer: 078-150023 (zonaal tarief)[/I]
 
Heb je al geprobeerd de driver van W7 handmatig te installeren via apparaatbeheer.

Ik zou gewoon de chat proberen.
Dan heb je in ieder geval direct contact en het kost je niks.
Zo'm mailtje kan idd lang duren en vaak sturen ze je gewoon een standaard antwoord.

Groeten Marcel
 
Hoi Marcel,
Heb nog eens extra uitgebreid op de Acer-site gezocht, daar een driver gevonden voor mijn type all-in-one. Gedownload, uitgepakt en geinstalleerd............. Maar het werkt niet.
Ga morgen nog wel eens opnieuw proberen!
Alvast bedankt voor je hulp.
Als het gaat werken hoor je nog van mij.
Peter
 
Knap gevonden, ik kan hem niet vinden hoor.
Misschien helpt het als je eerst de oude driver verwijderd.

Groeten Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan