Aanraaktoetsen instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluca

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Hallo iedereen, ik heb een Dell XPS. Bovenaan rechts boven het toetsenbord zijn er drie aanraaktoetsen: eentje met twee tandwieltjes erop en dan twee waarvan ik niet goed kan omschrijven wat het is :d. Ik wil graag de instellingen voor deze toetsen wijzigen maar ik kan het nergens vinden. Kan iemand mij helpen? Bedankt!

Hallo sluca, zal proberen om je te helpen. Ik heb z'n mooi ding niet ziet er netjes uit zeg. Probeer hier eens je gelijk te halen. Klikje

Hey manamana, bedankt voor je reactie. Ik denk alleen niet dat het dat is wat ik nodig heb :-(. Ik heb geen aanraakscherm, er staan alleen bovenaan rechts van mijn toetsenbord 3 aanraaktoetsen. NOg iemand ideeën?

Hallo Sluca. Met helpen bedoelde ik eigenlijk dat je met hen contact kunt opnemen, want ik weet ook niet je type Dell enz. enz.

Ah ok, sorry, verkeerd geïnterpreteerd :-). Ik ga Dell een mailtje sturen denk ik :-). Bedankt!

Is al gebeurd! :-) Misschien kan de topic nog heel even open blijven. Als ik dan reactie krijg van Dell post ik het hier mochten er in de toekomst nog mensen dit willen weten :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan