aanschaf dvd brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

adewijk

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Hallo,

Ik ben van plan een dvd recorder aan te schaffen kan iemand mij tips geven waar ik vooral op moet letten?

Alvast bedankt.

groetjes,

Anja :thumb:

Ik heb de NEC2500A (eerst de 1300a) en deze brander kan zowel het DVD- als het DVD+ formaat aan. Ik vind dit een belangrijk voordeel.

Verder ondersteunt niet elke brander alle merken/soorten DVD's. Een brander met een zo groot mogelijke lijst ondersteunde media heeft mijn voorkeur.

Goedkopere merken verzorgen vaak zelden of nooit een goede update (firmware).

Tot slot, bekijk de verschillende websites eens. Ik vind de site van Sony onoverzichtelijk (veel te veel aanbod) en dat zoekt niet lekker.

compleet

Bedankt voor jullie reactie maar nu heb ik nog een vraag.
Weet iemand een adres mag ook on-line zijn waar ik de nec 2500a kan kopen (bestellen) maar dan helemaal compleet met software en kabels. Ik zie het op internet alleen maar bulk (zonder software e.d.)
Iemand een goede site of zaak?

Alvast bedankt!!! :thumb:

nog een vraagje

Dan heb ik nog een vraagje (lastig he).
De nec 2500a is overal bulk verkrijgbaar. Houd dit in dat ik dan een nero pakket erbij moet kopen en hoe zit het dan met bekabeling en gebruiksaanwijzing?

Iemand enig idee??

Wederoma alvast bedankt.

groetjes,
Anja
:o

Gebruiksaanwijzing is echt niet nodig, hier op het forum vind je her en der een uitleg over hoe je het moet aansluiten en handleidingen zijn ook te downloaden. Als je al Nero gebruikt heb je best kans dat deze de brander ondersteunt, is dit niet het geval kun je overwegen te upgraden naar een nieuwere versie.

Qua bekabeling is er ook geen probleem, meestal zitten er al 2 IDE-lintkabels in een PC, op een van die kabels (meestal de tweede, die naar de CDrom gaat) sluit je de brander aan.

Bedankt

Heel hartelijk dank voor jullie reacties.
Ik ben echt heel wat wijzer geworden.

Nogmaals dank.

Groetjes,

Anja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan