Aanschaf Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nederland111

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2011
Beste mensen :D,

Ik heb heel lang zitten zoeken naar een goede game pc en denk dat deze dat wel is:
http://pctopper.nl/pc-topper-amd-a10-6700-4.2ghz-8gb-ddr3-1000gb-hdd-usb3.0-gtx760.html
CoolerMasterK380.jpg
De GTX 760 spreekt mij hier erg aan omdat deze battlefield 3 ultra goed kan runnen en natuurlijk de gratis wifi kaart erbij.
Helaas geen VGA output wat mijn monitor wel alleen heeft, maar de kaart support als ik me niet vergis een dvi naar vga dongel.

Eerst zat ik ook aan deze pc te denken door zijn I7 + lage prijs:
http://www.compustunt.nl/megaactie
101043107.jpg
Alleen de GTX 650 is geloof ik een beetje zwak, omdat ik battlefield 3 of 4 toch wel op hoge settings wil spelen met een stabiele 60fps.

En ook deze pc sprak me wel aan door zijn kaart toen ik de 760 nog niet had gezien:
http://www.medion.com/nl/prod/MEDION+AKOYA+PC+P5342+F/10017799A1?wt_mc=nl.intern.StdBigCarousel.welcome.on-ma&wt_cc1=1_5&wt_cc3=Onze%20scherpste%20prijs
medion-akoya-pc-p5342-f.jpg
Deze is wel erg duur vergeleken met de andere 2.

Mijn vragen aan jullie zijn:

1. Welke pc hieruit is het beste voor gaming en is deze pc ook echt goed?
2. Zouden jullie andere pc's aanbevelen, zoja welke?

Bedankt alvast voor de moeite! ;)

Bijlagen

• spacer.gif
    spacer.gif
    43 bytes · Weergaven: 76
Laatst bewerkt:
Ik vind bijde opties zonde van het geld. Persoonlijk vind ik dat je beter een bedrijf kan zoeken dat samen met jou kijkt naar jou wensen/eisen en budget, en voor jou persoonlijk een PC samenstelt.

Toevallig heb ik zon bedrijfje.
als je intresse hebt stuur me dan even een berichtje op dit forum of plaats een reactie in het topic !
die acties lijken leuk, maar je word bij 99% belazert waar je bij staat als je niet oplet.

Om even in te gaan op de reden waarom ik die opties zonde van je geld vind:
PC1 heeft een waardeloze processor met een gtx760, dat gaat nooit goed werken. die processor bottleneckt die videokaart gegarandeert.
PC2 heeft een iets betere balans maar een i7 4770 raad ik af voor gamen omdat hyperthreading niet in alle games nuttig is, daarnaast is het redelijk overkill, i5 4670 scheelt 90 euro en is meer dan voldoende.
PC3 (Koop nooit een medion, of welk ander merk pc dan ook tenzij het alienware asus of msi is, los daarvan is het zelf samenstellen van een pc voordeliger) verder nog, verouderde processor van de 3e generatie ipv de 4e een 660gtx en 8gb crap 1600mgz geheugen, Sorry maar voor 900 euro steel je dan echt uit je eigen zak. laat staan het feit dat er 2TB HDD in zit zonder SSD...

ik denk dat je moet gaan kijken naar een amd 8320/8350FX of een intel 4670 Processor, met een degelijk moederbord dat minimaal 1866 geheugen ondersteunt(het liefst 2133 XMP) met een 120GB SDD en een 760 GTX Rond 900-1000 euro als je echt een goeie gaming PC wil.

Uiteindelijk gaat het allemaal om wat je nodig hebt, en wat je Budget is. voor 600 euro kun je ook een mooie gaming PC samenstellen, zolang je maar zorgt dat de balans er is.
en dus geen 4770 met een 650 gtx en 1333 mgz geheugen, of een 6700amd met 1333 geheugen en een gtx760.
Mail mij even of reageer gewoon op het topic als je meer info wil van me, of als je wil dat ik een pc voor jou samenstel.

Laatst bewerkt:
Beste,

Wat Marcelpcs al aangeeft, zitten op alle pc's toeters en bellen op, waar je niks aan hebt en is er weer bespaard op de videokaart.
Als je het meeste waar voor je geld wilt hebben, zou ik voor de volgende onderdelen gaan bij een gaming pc:

- AMD FX8320 > Ruim voldoende en bespaard in kosten. (Kan alle spellen aan die er zijn op het moment en gaat met gemak nog wel 5 jaartjes mee)
- Asus GTX760-DC2OC-2GD5 > Videokaart die nog wel wat jaartjes mee gaat. (Langere levensduur videokaart)
- Asus M5A97 R2.0 (Kwalitatief goed moederbord (Door de solidcaps tot 3x langer meegaat)
- Cooler Master GM G550M (Kwalitatieve goede voeding (Eventueel kan je later een processor koeler aanschaffen om over te clocken)
- G.Skill RipjawsX D3 8GB 1866-899 RipjawsX K2 GSK (8GB-1866Mhz-Latency 8)
- Seagate ST1000DX001, 1TB (SSHD)
- Corsair Carbide 200R Closed (Kast)
- Asus DRW-24F1ST Zwart

(Groffe schatting + Assemblage kosten = 700-750 euro)

Groetjes Sander

Laatst bewerkt:
De bovenstaande optie van sander is inderdaad een goeie, maar zo zijn er wel meer, zoals ik al omschreef uiteindelijk gaat het om wat je nodig hebt/wilt en wat je budget is !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan