Aanschaf Hdisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald buijtend

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Het is mijn bedoeling om een goede snelle externe Hdisk te kopen voor mijn 3D films die ik direct op mijn TV wil afspelen.
Kan ik van iemand advies krijgen om de juiste te kopen voor mijn doel.
Liefst zonder adapter (al die snoertjes)maar als het beter is voor mijn doel oke.
Tot 100 euro lijkt mij als het kan een mooie prijs.

Mijn ervaring is dat je daarvoor een goede Multi media player voor nodig hebt.
En de ingebouwde mutimedia players in tv's zijn niet bepaalt om naar huis te schrijven.
Zou doorsparen en een losse Multi media player met ingebouwde hdd kopen.
Heb je veel meer aan.

Iets van mede8er, of zo.
http://www.mede8er.eu/nl/

Ik koop alleen maar western digital.
Is de grootste hdd fabrikant ter wereld.

En kost dat een paar euro meer, dan kost dat een paar euro meer.
Kan mij het bommen.

LOL RFOLMBAO ooit wat seagate de grootste toen samsung toen weer WD, dan vergeten we de opkomst van Hitachi en alle Maxtors zijn inmiddels dood, maar ooit waren zij marktleider..

Nou, beetje bijblijven.
WD is altijd al de grootste geweest.
Op een goede tweede plaats komt seagate, die op hun beurt maxtor en samsung overgenomen hebben.
En maxtor had weer Quantum overgenomen, waar ze dus op kapot gegaan zijn.

Ik heb Quantum hdd altijd al de fijnste gevonden, vooral hun scsi schijven, maar dat was in de jaren negentig van de vorige eeuw.
Is nostalgie.

Laatst bewerkt:
Bedankt Palomino voor dit stukje geschiedenis, Ik moet wel toegeven dat mijn WD 120Mb nog steeds werkt.. de goeie oude tijd, alleen geen mobo meer verkrijgbaar hem aan te pluggen
Wat ik probeer duidelijk te maken is eigenlijk dat als je nog een plekje moet veroveren op de markt, en dat durft, je wel met goed spul moet komen.

Ja slim :) Toshiba is blijkbaar wel bezig met het creëren van een marktaandeel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan