Aanschaf Laptop ASUS X202E - CT001H / CT315H

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicolaas1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2013
Beste Forumbezoeker,

Ik heb een korte vraag.
Mijn vriendin is zich aan het oriënteren op de aanschaf van een nieuwe kleine laptop voor haar studie.

Zij vindt een aantal punten belangrijk:
- Touchscreen;
- 11,6 inch;
- Niet al te zwaar;
- Windows 8 (geen chromebook).
- Bedrag tussen de € 300,- en € 500,-.

Nu hebben wij deze modellen geselecteerd:

http://www.bol.com/nl/p/asus-vivobook-x202e-ct315h-laptop-touch/9200000017258674/
en de
http://www.bol.com/nl/p/asus-vivobook-x202e-ct001h-laptop-touch/9200000009597962/

Graag hoor ik jullie tips / bevindingen over deze laptops? Wel vind ik vreemd, dat de duurdere de mindere specificaties heeft. Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes,
Nico

Mochten jullie nog andere modellen die vinden die bij haar wensen aansluiten, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

" Graag hoor ik jullie tips / bevindingen over deze laptops? Wel vind ik vreemd, dat de duurdere de mindere specificaties heeft. Wat vinden jullie hiervan?"

De ene laptop (duurdere) die heeft Touchscreen. Dus zo raar vind ik het niet dat die wat duurder is :)

Indien Touchscreen gewenst is is de keuze makkelijk gemaakt.
Wel is het goedkopere model ietjes beter qua performance (snellere processor) + een nieuwer model.

Deze zou persoonlijk mijn voorkeur hebben, omdat deze net iets beter is in de specs. Verwacht van deze laptops niet game-prestaties. Is niet een krachtige processor, maar genoeg voor het maken van een documentje of even surfen op het net.

De ene laptop (duurdere) die heeft Touchscreen. Dus zo raar vind ik het niet dat die wat duurder is :)

Ze hebben beide TouchScreen.

Laatst bewerkt:
Deze zou persoonlijk mijn voorkeur hebben, omdat deze net iets beter is in de specs. Verwacht van deze laptops niet game-prestaties. Is niet een krachtige processor, maar genoeg voor het maken van een documentje of even surfen op het net.

Ze hebben beide TouchScreen.

Dat zag ik inderdaad ook staan, dus dan is de CT315H in alle opzichten beter toch? Alleen is hij wat zwaarder, dat komt denk door de grotere batterij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan