aanschaf laptop budget 900 euro max

Status
Niet open voor verdere reacties.

baafster

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2013
Hallo mede help mij-ers.

Ik ben van plan om na een lange tijd van mijn desktop te hebben genoten een laptop aan te schaffen. Mijn rede hiertoe is dat ik deze straks veel nodig zal hebben op mijn HBO studie.
Ook zal ik deze laptop intensief gaan gebruiken voor gamen. Nu weet ik dat gamen en laptops niet zeer goed samen gaan, maar ik hoef dan ook niet alles op max te kunnen draaien.

ik zat zelf te denken aan de Dell Inspiron 17R SE.

Processor 3e generatie Intel® Core™ i7-3630QM processor (tot 3,40 GHz, 6 MB cache)
Besturingssysteem Windows 8 64bit , Nederlands
Beeldscherm 44 cm(17.3") witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met antireflectiecoating
Geheugen1 8GB1 DDR3 SDRAM at 1600MHz
Harde schijf 1 TB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optisch station Blu-Ray Disc-rom-station (cd/dvd lezen/schrijven en Blu-ray Disc lezen)
Videokaart 2 GB nVidia GeForce GT 650M 130W
Geadverteerd systeemgewicht 3.28 kg.

Is dit een goede keuze voor 900 euro. Graag verdere info en misschien andere tips.

MVG Baafster

hallo

Ik volg een ICT opleiding en heb daarvoor ook een laptop aan moeten schaffen. Mijn laptop heeft 800€ gekost maar heeft dan ook iets lagere specs als de DELL die jij beschrijft.
Mijn gpu heeft bv maar 1,5gb vram, de hdd is maar 750gb en mijn laptop heeft maar 6gb ram.
Toch draait alles perfect op mijn asus. De laptop die jij noemt zou dus ruim voldoende moeten zijn om een paar jaar vooruit te kunnen, ook met gamen. En die games kun je voorlopig zelfs nog wel op max draaien!

Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord.

gr. luck7

Na zelf even rondgekeken te hebben kan ik niets anders concluderen dat dit een zeer redelijke prijs is! Wat voor games ben je van plant te gaan spelen?
Hier een review van iemand op Tweakers, zeer duidelijk en informatief!

Dit is zeker een zeer duidelijke informatie. Ik ben van plan om van alles een beetje casual te gamen. Zoals watchdogs en star wars the old republic en nieuwere games die uit komen.
Verder zijn deze tips zeer handig geweest en weet ik nu ook dat als ik deze laptop ga kopen ik ook niet teleur gesteld zal zijn.

Bedankt
MVG Baafster

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan