aanschaf laptop max 1200,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneek FRYSLAN

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hallo,

ik ben van plan omeen nieuwe laptop aan te schaffen De laptop gaat gebruikt worden voor school en voor games.

Wat ik zoek:
- 17inch laptop
- moet call of duty 4 kunnen draaien, een redelijke video kaart dus
- harde schijf van ongeveer 200gb
- moet windows vista ultimate op kunnen

Mijn budget ligt rond de 1200 euro. Wat raden jullie aan?

Kijk eens op dell, als je daar geen bezwaar tegen hebt. Vooral de XPS serie is dan iets voor jou. Deze zijn aan te passen aan jouw voorkeuren.

Andere goede merken zijn dan HP, en toshiba. Sommige mensen boren Acer al helemaal de grond in, maar dit is persoonlijk. Zelf heb ik wel goede ervaringen met dit merk. Ook Asus is vrij goed.

Deze bijv:
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-051891

Inderdaad wat thobe76 zegt dell lijkt me niet slecht voor wat jij wilt.
Thobe76 heeft mij ook geholpen en heb een zeer mooie dell laptop uitgezocht.

kijk ook naar kortingsbonnen voor dell op: Tweakers dell waardebonnen
Ik heb een korting van 32% gehad door deze bonnen. (van €1966 naar €1490)

Acer is goedkoop maar niet aanteraden wegens de vele problemen.
HP heeft alleen laptops met shared video geheugen, dat is echt niks om mee te gamen
Toshiba je zou eens zelf moeten kijken maar let dus op geen shared geheugen...

Ok dit is inderdaad ook een zeer goede optie, aangezien dell goede kwalitatieve laptops heeft.. Hoe kom jij aan 32% korting? Ik kon die korting codes niet vinden. En om welk model gaat dit precies van dell?

Ook heb ik nog een andere laptop gevonden op

http://www.xxodd.nl/index.php?p=bestel&ID=202
Prijs:
(inclusief BTW) € 1.139,00

XXODD XNi8227d 17”

Intel Core 2 Duo T9300 (2,50GHz, 800MHz, 6MB)
4GB DDR2 667MHz geheugen (2x 2GBdual channel)
160GB SATA harde schijf 5400RPM
DVD-CD +/- brander
1GB Intel Turbo Memory module
geen 32GB Flash Drive
DVI naar VGA converter
Windows XP Home (32bit)
Geen Office 2007 applicatiesoftware
Geen Windows Live OneCare 2.0
2 jaar carry-in garantie
Geen uitgebreide pixelcontrole
nVidia GeForce 8600M GS

Wat lijkt jullie verstandiger? En lopen die kortingen niet vandaag af?

De kortingen liepen vandaag af.. maar iedere maand zijn er wel weer opnieuw kortingen (wacht een weekje als het kan?)

je moet zowieso via: Dell EPP (Klik)
bestellen, dat is korting voor werknemers van grote bedrijven maar je moet gewoon KPN invullen/ zeggen aan telefoon .. vragen ze verder niets over.
heb ik gedaan en vele anderen voor mij :)

die afgelopen maand was 12% standaartkorting + 10% EPP korting + 10% kortingsbon (via tweakers gevonden) = 32%

ik had de M1530 besteld
XPS M1530 CORE 2 DUO T9300 2.50GHz,800,6M
15.4" Widescreen WUXGA (1920x1200) TFT Display with TrueLife
Fingerprint Reader Biometric with BLACK accent
backcover black & 2.0mp camera
4GB 667MHz DDR2 SDRAM (2x2048)
Hard Drive 250GB Free Fall Sensor (7200rpm)
Blu Ray Slim Slot-Load Drive, including SW
XPS Primary 9-cell 85WHr Li-Ion
Graphics Card 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT
Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module
Dell Wireless 1505 Wireless-N Mini-PCI Card EUR (<-- speciaal aan telefoon gevraagd voor osx86 kost je niets meer)

Had ook nog 3 jaar premium garantie voor prijs van 2 jaar en een gratis sleeve voor de laptop

Offtipic @ RVE NL:
Ik raadde je dell aan vanwege de kwaliteit en de aanpassingmogelijkheden. Deze kortingsmogelijkheden wist ik zelfs niet! Goed om te weten!

bedankt voor jullie hulp en makkelijke tips:thumb:. Ik had nooit geweten dat je 32% korting kon krijgen :P, ik kom helaas net 50 euro tekort :(
Ik denk dat ik volgende maand dan een laptop koop.

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1068304&showTechData=true

beter ga je ze niet krijgen + deze heeft GEEN besturingsystheemWEL 800mhz geheugen.

Alleen videokaart valt tegen.

Ik zou echter voor deze 15" gaan

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1068300&showTechData=true

Succes.

wil je ze zelf aanpassen, http://www.btonotebooks.nl/

Voordeel bij Dell als de laptop kapot is de volgende ochtend een monteur bij je op de stoep staat om hem di-rect kostenloos te maken, dit is bij alternate/bso niet.

Ook de look van Alternate/BSO is wat minder, maar de Dell is ook iets duurder

Scherm van de Dell is Full HD (1900 x 1200) terwijl ALTERNATE is minder scherp (1680x1050)

Dell heeft Blu-ray , ALTERNATE niet

ALTERNATE/BSO geen besturingssysteem, daardoor goedkoper.. maar met wat zoekwerk vind je het wel gratis ;)

Die 800mhz is waar maar prestatie winst is niet zo heel groot, kijk wat je ervoor terug krijgt bij dell. (bovenstaande + gratis sleeve en met geluk gratis in ear's van creative)
En ik zou ook voor een 15,4 '' gaan en geen 17'' het is een laptop, gewicht word meer, plus hij word een stuk groter om mee te nemen.

Laatst bewerkt:
Voordeel bij Dell als de laptop kapot is de volgende ochtend een monteur bij je op de stoep staat om hem di-rect kostenloos te maken, dit is bij alternate/bso niet.

Ook de look van Alternate/BSO is wat minder, maar de Dell is ook iets duurder

Scherm van de Dell is Full HD (1900 x 1200) terwijl ALTERNATE is minder scherp (1680x1050)

Dell heeft Blu-ray , ALTERNATE niet

ALTERNATE/BSO geen besturingssysteem, daardoor goedkoper.. maar met wat zoekwerk vind je het wel gratis ;)

Die 800mhz is waar maar prestatie winst is niet zo heel groot, kijk wat je ervoor terug krijgt bij dell. (bovenstaande + gratis sleeve en met geluk gratis in ear's van creative)
En ik zou ook voor een 15,4 '' gaan en geen 17'' het is een laptop, gewicht word meer, plus hij word een stuk groter om mee te nemen.

Gratis?? waar??

gratis maar dan illigaal... wie zoekt zal vinden (mag niet op dit forum gezegd worden)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan