Aanschaf laptop voor school en gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadowl00t

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2009
Mijn vraag was waar ik het beste mijn laptop kan halen, Ik zal ermee gaan gamen maar ook voor school mee aan de slag gaan (game and art development) Dus ik zal programma's zoals 3dsmax,Maya enz. gebruiken Mijn budget ligt rond de 1000 euro maximaal. Als iemand weet waar ik die het beste kan halen zou het een enorme hulp zijn, Ook het liefst een laptop zonder een OS erop een vriend van mij had Alternate aangeraden.

alvast bedankt

Ik zou me eerst verdiepen in welke je wil en dan gaan kijken waar hij het goedkoopst te verkrijgen is, er zijn vele goede webshops op het WWW. Alternate is prima maar niet één van de goedkoopste helaas.

www.laptopshop.nl is vaak goed met de prijzen en betrouwbaar !!

Ik weet niet of hun ook laptops hebben, maar probeer Alien Ware

Terrarabo was net wat eerder

Laatst bewerkt:
Zou overigens niet een Alternate "huismerk" nemen maar voor Asus gaan bijvoorbeeld !!

Alien ware heb ik al gekeken maar de laptops zijn redelijk duur en is niet precies wat ik zocht, Wat betreft Asus daar ben ik niet zo'n fan van maar in ieder geval bedankt voor de tips.

ASUS is toonaangevend op dat gebied maar het blijft een persoonlijke keuze. Zo heb ik prijstechnisch onlangs een Samsung gekocht en dat is een prima keuze geweest !! Robuust, snel (SSD), stil en erg krachtig !! Heb zelf de RC730......

Hoi,

Jammer dat je Asus niks vind want zoals eerder gemeld prima merk maar misschien is dit dan wat voor je.

bij alienware heb je niet eens laptops voor 1000 euro en als ze die al hebben zijn ze vaak grafisch erg zwak voor wat ze kunnen
ik had in een ander topic deze laptop ook al aan geraden klikerdeklik
een Toshiba qosmio X770 hij heeft een GTX560M als videokaart daar kun je prima mee gamen

hijs wel 20 euro over budget hoop dat dat geen probleem vormt

toshiba is trouwens ook een goed merk zeker als je Asus niks vind

Laatst bewerkt:
tjah als je wilt gamen dan is dat geen goede keuzen de GT630 is een low end Class 2 notebook videokaart
gamen kan wel echter zul je bij vrijwel iedere game de settings op low moeten zetten dat in tegen stelling tot de qosmio

en dan heb ik het met name over de nieuwere games battlefield 3, metro 2033, max payne 3 etc

Laatst bewerkt:
ah ok dan moet ik nog ff kijken aangezien Garantie wel fijn is, Niet dat ik mijn laptop zo snel zal mollen. dank je voor het advies dat wist ik niet

de processor is goed zat voor 3dsmax ook heeft de laptop extra werkgeheugen

Mijn zorg was eerder het probleem of hij snel verouderd want de laptop meot zo'n 2 jaar meegaan voor school minstens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan