aanschaf laptop voor windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
wil binnenkort een laptop aanschaffen maar daar moet wel windows vista op kunnen draaien in de toekomst. is het beter om even te wachten met aanschaf of zijn er laptops die dit systeem al aankunnen ?

verder : is een turion 64 bit processor goed voor een laptop (b.v. beter dan pentium 4)? heb enkel ervaring met me eigen pc met 64 bit athlon processor.

vista heeft behoorlijke systeem eisen nodig. 512mb ram is minimaal... dus dan werkt het *kiele kiele*. Ik zal gewoon wachten tot dat vista daadwerkelijk uit is. Dan worden alle laptops geleverd met Vista en loopt hij er dus ook op.

Maar alle 'duurdere' laptops horen vista makkeliijk te kunnen draaien. Maar ik zal gewoon wachten tot dat Vista er is omdat: Nu betaal je voor XP.. voor een half jaar. En dan betaal je weer Vista (als je het legaal doet ;)). Dan ben je dus 100-150 euro duurder uit

Rimsic zei:
vista heeft behoorlijke systeem eisen nodig. 512mb ram is minimaal... dus dan werkt het *kiele kiele*. Ik zal gewoon wachten tot dat vista daadwerkelijk uit is. Dan worden alle laptops geleverd met Vista en loopt hij er dus ook op.

Maar alle 'duurdere' laptops horen vista makkeliijk te kunnen draaien. Maar ik zal gewoon wachten tot dat Vista er is omdat: Nu betaal je voor XP.. voor een half jaar. En dan betaal je weer Vista (als je het legaal doet ;)). Dan ben je dus 100-150 euro duurder uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan