Hoi! 
Ik heb een laptop gezien die in de aanbieding was en hij stond in de folder van een plaatselijke computerwinkel de Asus K70IJ. Nu wou ik even weten, aangezien ik er niet super veel verstand van heb; of dit een laptop is die ik met de dingen die ik wil normaal kan gebruiken.
Ik wil er mee bezig kunnen zijn voor school(werkstukken, verslagen etc maken), msn, downloaden en internetten.
Specificaties:
- Intel© Pentium© Dual-Core processor T4300 (1.8GHz)
- Windows vista met een windows 7 upgrade
- 17.3'' (16:9) HD+ Glare Type 1600x900
- Intel© GMA 4500M Graphics
Kan dit een beetje met deze laptop?
En hoe zit het met de videokaart, kan ik daarmee ook bijv een spelletje spelen? Of lukt dat niet? Het is geen noodzaak dat het kan, maar als het kan is het natuurlijk altijd mooi meegenomen!
Ik hoop dat iemand mij hier wat advies over kan geven.
Groetjes Berry

Ik heb een laptop gezien die in de aanbieding was en hij stond in de folder van een plaatselijke computerwinkel de Asus K70IJ. Nu wou ik even weten, aangezien ik er niet super veel verstand van heb; of dit een laptop is die ik met de dingen die ik wil normaal kan gebruiken.
Ik wil er mee bezig kunnen zijn voor school(werkstukken, verslagen etc maken), msn, downloaden en internetten.
Specificaties:
- Intel© Pentium© Dual-Core processor T4300 (1.8GHz)
- Windows vista met een windows 7 upgrade
- 17.3'' (16:9) HD+ Glare Type 1600x900
- Intel© GMA 4500M Graphics
Kan dit een beetje met deze laptop?
En hoe zit het met de videokaart, kan ik daarmee ook bijv een spelletje spelen? Of lukt dat niet? Het is geen noodzaak dat het kan, maar als het kan is het natuurlijk altijd mooi meegenomen!
Ik hoop dat iemand mij hier wat advies over kan geven.

Groetjes Berry