Aanschaf laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fieek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2014
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop, maar heb er niet zoveel verstand van dus zou ik daar graag wat hulp bij willen. Mijn budget is 400 euro en ik zal de laptop gebruiken voor tekstverwerking, administratieve taken, surfen, YouTube/Netflix zo nu en dan. Ik ben geen dagelijkse gebruiker, vandaar dat mijn budget niet zo hoog is.

Hebben jullie tips?

Alvast bedankt.

Groet, Fikria

Fieek,

De laptop die je zoekt is niet zo moeilijk om te vinden het enige wat ik graag wil weten voor ik je verder kan helpen is:

Hoeveel inch moet de laptop zijn, de meest gangbare maat is rond de 15 inch voor een wat grotere zou ik voor 17 inch gaan.

Mvg,

Sander

Hallo Sander, bedankt voor je snelle reactie. Dat was ik er inderdaad vergeten bij te zetten, een 15 inch zou ik graag willen.

Hoi Sander,

Dank je wel. Deze overwoog ik in eerste instantie ook, maar ik krijg van verschillende kanten ook te horen dat ik er beter een SSD bij kan nemen. Kan dit bij dit model? En is het echt nodig (ik ben een erg ongeduldig persoon met laptops haha) Mocht ik dit doen, is dit dan ter vervanging van de hardeschijf? Of kan het ook extern middels een kabeltje of iets...

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Ik zou geen Acer overwegen is en blijft een budgetmerk ik zou daarom deze eens bekijken voor die 19 euro meer heb je een beter kwaliteit notebook

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan