Aanschaf nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

studiobart

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
Beste

Ik zal binnenkort nieuwe laptop kopen, maar ben eerst wat aan het rondkijken op internet qua prijs/kwaliteit.
Mijn budget is tussen de 400 en 500 euro. Het moet wel een notebook wezen, geen netbook.
Ik zal de notebook gebruiken voor internet, eens een filmpje af te spelen

Hierbij heb ik reeds twee notebooks gevonden. Kunnen jullie me zeggen welke jullie zouden aanschaffen mocht je kiezen tussen deze twee?:

de MSI VR610-248NL
of
de Toshiba Sattelite L300D 12C

Dank bij voorbaat

Heb ondertussen nog wat rondgekeken op internet en kwam volgende notebooks tegen:

HP Compaq Presario CQ60-100ED AMD Sempron SI-40 (2 GHz) 1GB, 120GB, DVD+/-RW, 15.6-inch TFT, Windows Vista Home Basic

Dank bij voorbaat

Hoi !

Ík zou zeker niet opteren voor een Sempron processor !

Dan is de Asus uit de link van @robicon en veel betere keus (Turion X2)
Die heeft een dual-core processor, en die werkt enige malen sneller dan de Sempron.

Sempron en ook Celeron zijn echt voor budget-laptops/PC's.

Greetz,

Harry.

de categorie waar ik me bevind (400-500 euro) is toch de budget laptop.
De prijs mag zelf rond de 450 euro liggen voor mij. Als ik er maar op internet mee kan, wa filmpjes bekijken enz...
Wat raden jullie me dan aan als je zou mogen kiezen tussen deze 3 laptop's :

de MSI VR610-248NL
of
of
de HP Compaq Presario CQ60-100ED

de categorie waar ik me bevind (400-500 euro) is toch de budget laptop.
De prijs mag zelf rond de 450 euro liggen voor mij. Als ik er maar op internet mee kan, wa filmpjes bekijken enz...
Wat raden jullie me dan aan als je zou mogen kiezen tussen deze 3 laptop's :

de MSI VR610-248NL
of
of
de HP Compaq Presario CQ60-100ED
geen maar de asus die ik je heb aangeraden: http://www.4launch.nl/shop/product/060395/asus-notebook-x50n-ap223c-15-4---tl56--250gb/kieskeurig
is nog onder de €500.00

Nope geen aandelen, slechte tijd om te beleggen é ;)

Maar om gewoon op internet te willen, wa filmpjes te bekijken, ... is die compaq wel voldoende zeker?
Ik zal laptop kopen als tweede computer.

thxs in advance

Nope geen aandelen, slechte tijd om te beleggen é ;)

Maar om gewoon op internet te willen, wa filmpjes te bekijken, ... is die compaq wel voldoende zeker?
Ik zal laptop kopen als tweede computer.

thxs in advance
nu is het juist een goede tijd om te kopen bij beleggen... stijgt binnen nu en een half jaar zeker met minimaal 50%
maar spaar nog even door en neem de asus (is nog onder de €500,00)
anders ben je er zeker weten niet tevreden over, en ik weet waarover ik praat, heb al 7 laptops versleten inn 5 jaar

heb eens gekeken naar die laptop die jullie mij aanraden en kwam toevallig ook nog ander type van deze laptop tegen: de Asus X50N-AP274C
Het verschil tussen de Asus X50N-AP223C en de Asus X50N-AP274C, is dit de capaciteit van de harddisk of zijn er ook nog andere verschillen? Daar ik niets van productomschrijving vind van de AP274C.

Dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan