Aanschaf nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdjeCageman

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2011
Hey People,

Ik ben van plan om op korte termijn mijn huidige laptop te vervangen, nu is er bij Paradigit een mooie aanbieding: klikkerdeklik
Maar toen bedacht ik me binnenkort komt Win 8 op de markt, dus alle Win7 pc's zullen eruit gaan (met korting) is het beter om hierop te wachten? Zodat ik misschien een laptop kan kopen die nog duurder/beter is?

Wat vinden jullie? Mijn huidige laptop werkt nog wel, dat wel :)

als je nu een pc/laptop koopt ,krijg je er een voucher bij om op 26 okt een win 8 ,te kopen voor 15 euro

Laatst bewerkt:
Hallo,

Zoals ik het zie zou ik het echt doen. Die laptop heeft nu een flinke korting gekregen en het lijken me toch wel goede specs. Verder zag ik pas nog dit: klikje Je kan, als je nu een Windows 7 laptop of desktop koopt voor 15 dollar, dus ~12 euro upgraden. Dat lijkt me dan toch een goede deal.

Groet,
Thomas

Ja die upgrade heb ik van gehoord, maar voor mij compleet nutteloos omdat ik Win 8 wel zal via MSDN kan downloaden.

Dus je kan Windows 8 gewoon daar downloaden? Waar wacht je dan op? Waarom zou je dan wachten op een andere computer waar Windows 8 dan op is geïnstalleerd?

Oke misschien verkeerd verwoord, maar ik bedoel dus: Of die laptop van de aanbieding kopen, of wachten totdat windows 8 uit is, zodat ik (goedkoper) de oude voorraad (met windows 7 er dus op) een andere moet kopen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan