Aanschaf nieuwe Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

linders007

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2010
Hallo,

ik wil een nieuwe laptop aanschaffen om e.e.a. op te zoeken op internet, af en toe een filmpje te kijken en voor mijn werk. Deze laatste is erg belangrijk. Ik werk met een programma dat via internet gegevens over clienten met andere praktijklocaties uitwisseld. Welke laptops zijn het meest betrouwbaar/geschikt
Prijsklasse max. 600

alvast bedankt voor de reactie.:thumb:

asus is een goed merk voor een laptop kijk is rond op hun site

hoi,

toshiba zijn ook goede laptops.. uiteraard apple ook, maar dat is alleen als veel geld uit wilt geven anders zou ik eerder naar Toshiba en Asus neigen.

@TS, in welke omgeving woon je? Het is namelijk belangrijk dat je je aankoop ook in een echte computerwinkel doet, daar hebben ze een betere technische dienst als er problemen zijn en betere banden met de verschillende fabrikanten en importeurs dan bijvoorbeeld bij de MediaMarkt. Ik zou daar absoluut geen computer kopen, heb ik gelukkig ook nooit gedaan want de service is daar naar mijn mening niet zo best.
Op dit forum doen we vooral zaken met Azerty in Raalte maar ik ga liever naar Alternate in Ridderkerk, dat is voor mij veel dichterbij. Je hebt ook nog 4Launch in Eindhoven. Dit zijn stuk voor stuk goede computerwinkels met een zeer uitgebreide webshop en technische dienst.

Ik advies je de ASUS R500A-SX162H, vooral vanwege zijn processor.

Ik woon in de omgeving van Weert.
Ik heb mijn Desktop idd ook bij Azerty besteld en ben hier zeer tevreden over.
alleen wil ik niet dat als mijn laptop stuk gaat deze opsturen maar idd gewoon even naar een zaak gaan

@TS, helaas wordt het type laptop dat ik zojuist vermeldde niet bij Azerty verkocht. Deze laptop heeft dezelfde processor en is een alternatief.

@stormbreaker, Raalte (waar azerty zit) is niet echt, of is het echt niet:p, in de buurt van Weert(waar TS woont)

@linders007 heb je in de buurt niet een wat grotere of juist een kleine goede computershop?
Bij mij zit bijv. een hele goede kleine pc-shop met een hele goede service die zelf asus laptops mogen repareren, ik denk dat zoiets het beste voor jou geval is. Maar dan bij jou in de buurt uiteraard.
Zoals 4launch in eindhoven lees ik.

klik

Laatst bewerkt:
Dat is wel zo maar TS geeft aan dat hij zijn vorige pc ook bij Azerty heeft besteld en daar zeer tevreden over is. 4launch is inderdaad de beste optie, die is het meest dichtbij, maar waarom niet wat verder rijden als je meer zeker van je zaak bent dat je echt een goed product en vooral een goede service zal krijgen? De andere optie is inderdaad jouw computershop en dat ze zelf ASUS laptops mogen repareren is natuurlijk een pré, als er dan een probleem is hoef je geen weken te wachten en heb je niet met problemen van het verzenden bij de post, om maar een voorbeeld te noemen, te maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
@stormbreaker, :D het was ook meer een geintje dan commentaar.:D

@petje, is prima, lag er niet wakker van hoor.

Maar even weer terug bij het onderwerp: ik hoop dat de TS al een keuze heeft kunnen maken en als de TS vragen heeft mag hij/zij die gerust stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan