Aanschaf nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chopra sorry dat ik het zeg maar voor jou eisen is het wel enorm over het budget.

Ik zou maximaal voor 800 euro gaan(al is dat nog veel voor internet en email)

Heb je gelijk in m.b.t. de wensen, maar nu heb ik wel ruimte om meer activiteiten op deze laptop uit te voeren. Is inderdaad wel een 'stevig' geval geworden (en al aangeschaft), maar desalniettemin dank voor je meedenken en suggestie.

Jeetje :eek:
Ik doe dat wat jij wilt met deze nieuwe laptop, met een laptop van nog geen 400 euro.

En die is nog steeds in nieuwstaat en werkt helemaal oké!
En zelfs op mijn HP stream 13.1" kan ik alles en die was nog geen 200 euro.

Ik zou nooit zo veel besteden aan een laptop. Maar goed, iedereen heeft zo zijn eigen prioriteiten. ;)

Veel plezier ermee.

Hey Femke,

Ben het helemaal met jullie eens dat dit natuurlijk 'overthetop' is m.b.t. m'n eerste wensen. Maar ik bleek meer zaken te doen en zelfs video editing komt nu in beeld. Dit zit ik normaal in de studio te doen, maar met deze config. kan ik nu ook in het gezin 'aanwezig' zijn terwijl ik relatief eenvoudig en voor lappie te behappen montages kan uitvoeren. Dus het is wel een winwinsituatie. Daarnaast ook erg fijn - we leven veel in schemerlicht - dat deze laptop verlichte toetsen heeft. Niet geel of blauw, maar wit. :)
Natuurlijk had ik het met veel minder kunnen doen v.w.b. mail, doc en internet. Maar nu komen er wel veel meer mogelijkheden in beeld en dan ga ik die ook toepassen, is m'n ervaring. Hoe een wens kan evolueren... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan