Aanschaf nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

|)aan

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Beste iedereen,

Ik zou graag een nieuwe pc willen kopen alleen ben ik niet goed op de hoogte van wat voor processors, videokaarten e.d. ik moet kiezen. Ik hou er van om te gamen alleen kan ik de laatste jaren niet meer de nieuwste games spelen omdat m'n pc'tje toch een beetje verouderd is. Dus nu is mijn vraag wat voor specificaties ik moet hebben voor een goede game-pc. (dus video-kaart, werkgeheugen, en wat er nog meer allemaal bij komt kijken)
Het budget is 1500 euro ongeveer (kan nog wel ietsje bij indien nodig).

Daan;)

advies:
gebruik de zoek functie van deze helpmij forum
dit is al zo vaak gevraagd ,dat je vast wel wat kan vinden

Laatst was er een wedstrijd bij Alternate wie er voor de prijs €1.500, de beste Game-Pc kan maken,

Dit was het resultaat

Je moet zelf nog de assemblage/verzendingskosten betalen en de beeldscherm is wel belangrijk denk ik;)

Laatst was er een wedstrijd bij Alternate wie er voor de prijs €1.500, de beste Game-Pc kan maken,

Dit was het resultaat

Je moet zelf nog de assemblage/verzendingskosten betalen en de beeldscherm is wel belangrijk denk ik;)

Dankje! Dus jij zou hem aanraden zoals ie er staat (dus niks veranderen)? Want ik heb bijvoorbeeld gehoord dat een quadcore niet zo goed zou zijn voor een game-pc.

Hmm wat zouden jullie er dan aan veranderen, zodat ie minder luidruchtig wordt en betere prestaties levert?

andere koelers
en een andere processor : namelijk de E8400
en 64Bits windows als je wil dat hij die volle 4GB ondersteund!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan