Aanschaf nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monzi

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2008
Berichten
37
Hallo,

sommigen hebben al enige tijd mijn andere topic gevolgd over mijn kapotte pc en ik ben hartstikke blij met de hulp die ik gekregen heb. Nu is dus duidelijk dat ik aan een nieuwe pc toe ben en aangezien ik niet heel bekend ben qua prijzen etc. Zou ik ook deze keer graag jullie hulp kunnen gebruiken..

Ik zal een aantal dingen vermelden waar ik de pc voor gebruik etc. Zodat het wat specifieker en makkelijker bij elkaar te sprokkelen is.

PC-gebruik:
Voornamelijk gericht voor studie, maar af en toe game ik dan ook wel eens. Studie ben ik binnenkort ook mee klaar, dus wat extra's mag erwel bij zitten. Verder Skypen, MSN, textbewerking en al dat soort prut + gamen (niet al te veel graphic-slurpende, maar het liefst dus wel een sterke, want mocht er een goed spel uitkomen wil ik hem altijd testen en aangezien mijn studie afloopt, zal ik dit wellicht vaker gaan doen)

Budget;
Rond de 700euro. Dit het liefst met OS, maar ik ben al in het bezit van een Windows XP.

Niet nodig:
Monitor, DVD/CD-brander, Speakers, Muis, Toetsenbord. Deze heb ik nog wel. Netwerkkaart heb ik ook wel, maar ik heb begrepen dat deze meestal al in het moederbord verwerkt zitten.

Wel nodig:
Zwarte behuizing en een sterke voeding. Het liefst 250gb+ HD (let op! MET een HDkoeler), Goede processor (Intel/AMD maakt niet uit), Redelijke geluidskaart (denk aan 5.1/7.1), Goed moederbord, RAM-geheugen, goede videokaart.

Ik ga deze PC niet gebruiken om over te clocken of wat dan ook, dus daar hoef je ook geen rekening mee te houden. (Weet niet hoe dat moet namelijk :p)
Tevens moet de shop/winkel whatever, deze pc ook assembleren. Verder heb ik geen condities, waar de winkel moet liggen of dat ze het bezorgen etc. Ik woon zelf in het noorden van het land (lees Drenthe), zou wel handig zijn, maar is niet noodzakelijk.

Mocht het budget iets afwijken, dit maakt met niet zoveel uit.. Als ik er tenminste van overtuigd ben dat ik een heel aardig systeem heb gekocht voor het bedrag dat ik heb neergelegd. (Moet natuurlijk niet tè veel afwijken).
 
Laatst bewerkt:
dit:
pcqk0.jpg

en dan eventueel nog assemblage van die winkel erbij! (dan zetten ze hem voor je in elkaar als jed at wil)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan