Aanschaf nieuwe speakers + woofer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flapwaaier

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2012
Hallo allen,

Ik ben op zoek naar een goede speakerset voor mijn laptop. De set die ik nu heb (2.1) was rond de 25 euro en de kwaliteit is niet echt super, ook is de bass voor mij te min.
Ik zoek iets tussen de 50 en 100 euro, liefst met goede woofer maar ook een goede verhouding.

De muziek die ik luister is voornamelijk hardstyle, maar een lekker hardcore deuntje er doorheen blazen mag ook op z'n tijd.
Kamer is ongeveer 3.70 bij 2.30 (vrij kleine kamer).
Voorkeuren voor soort set is een 2.1. Een 5.1 zou wel mooi zijn, maar voor dit budget ben ik waarschijnlijk beter af met de set die ik nu heb.

Alle ideeën zijn welkom!

Het jammere vind ik dat ik wat je voorstelt nu niet kan testen. Heb op Tweakers gekeken, staat dat ie in de buurt verkocht wordt. Dan maar even langs gaan en kijken wat het is

Goed idee ;), nee lijkt me logisch dat je ze niet kan testen maar ik zou het zeker een poging wagen!

Heeft jouw laptop een 5.1 uitgang?

Ik wist niet eens dat die 'switch' bestond, weer wat geleerd! Dan is het idd geen probleem voor TS.
Nu maar luisteren ...

Dat maakt niet uit. Logitech levert een switch mee waar je de aansluiting kan veranderen.
Hier kan je uiteindelijk een 2.5mm jack uit kan krijgen die je uiteraard in je laptop kan stoppen.
Das mooi maar wel gewoon stereo uit alle speaker en dus nog geen (5.1) surround. :)

dan nog een 5.1 USB soundkaartje drbij ...

Het geluid word verdeeld tussen de speakers (Center en woofer word natuurlijk wel wat aangepast)

Muziek word trouwens niet eens 5.1 weergegeven (of je moet de audio DVD's hebben), de bron is stereo, het zal slechts surround worden ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan