Aanschaf printer !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, met dit type niet, maar met Epsons in zijn algemeenheid wel. Ik heb 2 HP's gehad sinds midden jaren '80 en ben ná die 2 hp's overgestapt naar Epsons v.w.b. de kleureninktjets en Samsung v.w.b. mijn laser.

Met de HP's had ik het op enig moment wel "gehad", veel papierstoringen en ook nog eens binnen relatief korte tijd.

Mijn eerste Epson werkte 2,5 jaar en toen gaf íe de geest (79 euro) Repareren was geen optie -> verrhouding tussen reparatiekosten en een nieuwe.

Mijn tweede Epson heeft een jaar of 7 gewerkt, prima printer, nooit gezeur.

Inmiddels met mijn 3e epson bezig (al weer 2 jaar) Stylus photo R360. Prima printer met twee érg handige functies: een SD kaart duw je er zo maar in en dan kan er geprint worden. Het labelen van CD'tjes en DVD'tjes is kinderlijk eenvoudig geworden. Je labelt het schijfje vooraf met een blanco label, legt 'm in het Epson hulpstuk dat je in de printer schuift en er komt met behulp van de meegeleverde Epson Print CD software (bijzonder goede software!!!) een perfect gelabelde CD / DVD uit de printer.

Voor mij geen HP's meer!

Aan de andere kant zijn er miljoenen mensen die zeer tevreden zijn over HP, dus tja........

Ik heb echter altijd enkele apparaatjes gehad, nooit 2 of 3 inéén. Ik ben "bang" voor dat soort apparaten ivm mogelijke storingen van één van de drie, dan ben je gelijk de pisang vwb die andere twee.

Laatst bewerkt:
Ja, heb ik gezien inderdaad. Ik was eigenlijk voor zo ver dat kan opslag "verliefd" maar wat de boer niet kent hè .....
Hangt toch ook een aardig prijskaartje aan dus ik wil wel een overwogen besluit nemen.

Ik las zojuist dat "jouw' printer niet alleen Wifi is (helemaal te gek) maar ook de geheugenkaartjes accepteert. Als íe nu ook nog CD's kan labelen (vast wel, maar vond het zo gauw niet) dan zou ik geen seconde meer twijfelen.

Wat de prijs betreft:

mijn Epson printer kostte 125 euro, mijn Epson scanner 99 euro. Koop ik een Wifi dongle voor mijn 360 printer, dan kost mij dat ook weer een euro of 50 tot 75 dus die prijs die jij ervoor mag betalen is helemaal zo gek nog niet denk ik.

Lees ook de userreplys bij die Kieskeurig link. Daarin wordt nog eens onderstreept hoe lastig HP's soms zijn. Ik onderschrijf die replys volmondig. Niet dat HP nu altijd lastig doet, maar bij AL mijn Epsons verliep de installatie ALTIJD probleemloos.

Tja, ik ben altijd probleemloos en tevreden gebruiker van HP geweest dus ik onderschrijf die problemen met HP niet wat niet wil zeggen dat het niet zo is natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan