Aanschaf smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Besturingssysteem
Win11
Hallo forummers, ik wil graag een smartphone aanschaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Het word voor mij mn eerste smartphone, en zal em voornamelijk gebruiken voor FB en websurfen (1,5 uur daags)

- Wat ik graag wil: een telefoon met een lange standbytijd , in de praktijk gemeten.
- minimaal 4 inch beeldscherm
- uitbreidbaar met SDkaart (heb ik dat echt nodig?)

Mijn budget ligt op 200 Euro.

Wie kan me op weg helpen en voor mij geschikte telefoon te vinden?

Whittey

Momenteel gaat het idee dat je alles in de cloud gaat opslaan, ter vreugde van de providers (extra inkomsten uit het gebruik van data communicatie). Sinds het NSA skandaal zie ik dat anders en vindt persoonlijk een SD kaart een must.

Met je prijsbudget kom je bij de chinese kloons terecht. hint: loveandroid punt nl

Kijk anders even op de site van gsmweb. Bij los toestel staan bijna alle verkrijgbare telefoons met prijzen erbij. Je hebt dan een indicatie om een bepaald toestel nader te bekijken op specificaties en prijzen.

Hmm, tja, Chinese kloons? kweet eigenlijk niet wat ik daar van moet denken ..
dacht eerder aan in Nederland verkrijgbare toestellen, bij een reguliere winkel ..

@Lutz wat een onzin, voor 50 euro heb je al een samsung galaxy mini.

Ik raad je de samsung galaxy s3 mini aan. Die kost ongeveer 200 euro en heeft een 4 inch scherm en is uitbreidbaar tot 32gb ( bijna elke nieuwe smartphone ).
Verder is een sd kaartje wel handig. aan 4 gigabyte heb je meestal al genoeg. Hangt er natuurlijk vanaf of je er veel muziek op wil zetten. Kost ook bijna niks meer.

Vind het ook wel onzin, voor 150 euro heb je al een Samsung smartphone, heb mijn Samsung Galaxy SII Mini al bijna een jaar, werkt nog steeds perfect. (1 jaar is veel in smartphone jaren ;) )

Die Galaxy Core en S3mini waren mij ook al voorbij gekomen, kzit alleen met de standby-tyd, ik wil em niet elke dag aan de lader hebben .. (maar wel bereikbaar zijn ..)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan