Aanschaf Snelle Laptop met ergonomisch toetsenbord (kuiltjes) welke ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pffffffft

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2012
Mijn partner heeft een Acer Aspire 7551 lekker snel, en redelijk ruim geheugen, maar het toetsenbord vind ik niet prettig.
Heel vlak en plat (en na een game ronde van ons zoontje, missen we ineens 2 toetsen) beetje teleurstellend wat alleen
het toetsenbord betreft.

Zelf overweeg ik een zelfde soort laptop aan te schaffen, maar ik vind 1 ding wel heel belangrijk, en dat is dat er een ergonomisch
toetsenbord op zit, met van die kuiltjes, zodat ik gewoon normaal blind kan typen en het goed kan voelen waar ik gebleven ben.

Wie kan me hierin advies geven welke type nummers en merk hier heel fijn in zijn?

Wat zijn mijn plannen met een laptop, is de volgende vraag : Ik verwerk behoorlijk veel foto's, doe vrijwilligerswerk voor een sportvereniging,
en er zullen ongetwijfeld leerprogramma's en spellen op komen, dus snelheid en behoorlijk wat ruimte is wel heel prettig.

Tips zijn welkom, of een nieuwe of een heel jong gebruikte

Bedankt alvast

Hallo welkom op helpmij!
een paar vraagjes zodat wij beter kunnen helpen.
wat is het budget voor de laptop?
en wat voor een games worden er op gespeeld?

hou er rekening mee dat een laptop eigenlijk niet bedoeld is voor gaming maar zolang dit lichte games zijn is er geen probleem

het vinden van een laptop met ergonomisch toetsenbord is trouwens ook erg moeilijk laptops zijn juist klein en bieden vaak geen ruimte aan voor dit soort dingen
is het niet verstandiger om er een klein los usb ergonomisch toetsenbord bij te plaatsen zodra u wilt kunnen typen?

EDIT: ik zie nu dat ergonomische laptop keyboards niet eens bestaan...
er word constand aangeraden om een losse keyboard naast te plaatsen

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reakties Firestorm en Dennis

Hartelijk dank voor de berichtjes terug, jammer dat zulke laptops niet bestaan, of niet
meer gemaakt worden.

Succes met deze fijne site, heel handig

groetjes Pffffffft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan