Aanschaf tabblet/laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SandervdVeen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jun 2011
Goedendag,

Ik ben niet erg bezig geweest met de recente ontwikkelingen binnen het laptop/tabblet gebied.

Ik heb een sales afdeling bestaande uit 2 personen. Zij zullen op korte termijn beide constant op de weg zijn.
Ik wil ze wel doormiddel van door mij geleverde hardware de mogelijkheid bieden in te loggen op onze terminal server om daar hun werkzaamheden en rapportages op te verrichten.

Nu is een Ipad een prima oplossing, maar wij zijn een all-windows company, en op de iphones na, zijn wij bepaald niet gecharmeerd van Apple.

Ik heb gekeken naar bijvoorbeeld een Galaxy tab..
Maar ook naar een laptop met een draaibaar scherm die je dicht kan klappen en waar je met een pen doormiddel van touch op verder kan werken.

Dit laatste leek mij een goede oplossing (het oog wil ook wat!)

Kunnen jullie misschien mij enigzins adviseren. Beide Sales personen zijn digibeet, en weten nog net dat als de letters groot zijn, ze even moeten kijken of het lampje van Capslock brandt.

Een voorbeeld: (wat ik te duur vindt overigens)
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/n...295-3955549-3955549-4145567-4174110.html#null

Hoi,

Het voorbeeld dat je geeft heeft weliswaar de naam 'tablet-pc', maar het is eigenlijk een netbook (kleiner dan laptop) met een 11 inch scherm.
..... en duur.
Nadeel van tablets is dat ze bij het invoeren van gegevens (dus eigenlijk een toetsenbord nodig) weer niet zo handig zijn.
Bovendien wordt het merendeel niet geleverd met Windows als besturingssysteem wat weer problemen geeft met inloggen op jullie netwerk.

Ik zou in jou situatie kiezen voor een goeie netbook, of een 'gewone' laptop met een 15.6" scherm en wat meer toeters en bellen (het oog wil ook wat :p)

HIER een voorbeeld van Samsung, hangt tussen een laptop en een netbook in. Dus makkelijk voor on the road

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan