aanschaf tft

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
wie kan mij advies geven over de aanschaf van een 17 inch monitor? Ik wil er tussen de 249 en 299 euro voor uitgeven. Ik wil hem ook gebruiken om te gamen.
Ik hoor positieve geluiden over philips en y-jama
Ik ga volgende week naar de pc-dumpdag zou het schelen in prijs en weet iemand hoe het zit met pixelgarantie?

Elk advies is welkom

thnx

ik zou een tft-scherm NOOIT op een beurs kopen. als er dode pixels op komen moet je weer gigantisch ver reizen om het weer in te ruilen

Kopen op een beurs lijkt mee ook niet zo'n heel goed idee inderdaad...

Maar als je hem wilt gebruiken om te gamen, let dan in ieder geval op een hoge refreshrate van de monitor om het '"nasleepeffect" van snelle bewegingen te voorkomen.

Geplaatst door madmuppet

Maar als je hem wilt gebruiken om te gamen, let dan in ieder geval op een hoge refreshrate van de monitor om het '"nasleepeffect" van snelle bewegingen te voorkomen.

ghosting ;).
verder moet je bij het kopen ervan GOED kijken of er dode pixels/subpixels op zitten. kan met een test. (rood, blauw, groen, zwart, wit dacht ik)
verder vind je hier nuttige info

wat ook goed om te weten is dat samsung (ik wil geen reclame maken) een garantie pixel garantie bied van 6 maanden. bron

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Greatchampion
ik zou een tft-scherm NOOIT op een beurs kopen. als er dode pixels op komen moet je weer gigantisch ver reizen om het weer in te ruilen

Zou niet weten waarom niet! Er staan op de PCDUMP gerenomeerde bedrijven! oa Mycom ,Jin , Pc Oke ,Eurocomputers ,Powerline die vaak een leuke aanbieding hebben en volledige garantie geven!!!

Geplaatst door BANDIT123

Zou niet weten waarom niet! Er staan op de PCDUMP gerenomeerde bedrijven! oa Mycom ,Jin , Pc Oke ,Eurocomputers ,Powerline die vaak een leuke aanbieding hebben en volledige garantie geven!!!

ieder heeft zijn eigen mening :D

ik heb goede ervaring met de service van samsung, men 171s tft maakte wat lawaai ( fluiten )
ze zijn em komen ophalen, vervangtoestel gekregen, en een week later splinternieuw scherm, men oude was 2,5 jaar oud, dat noem ik service !!

dank

dank voor de vele reacties.

Volgens mij staan er ook gerenomeerde bedrijven zoals bijv. Powerline. Mycom stond op de beurs maar tegenwoordig niet meer. Vaak zijn de tarieven op de beursen iets lager als in de winkel (dezelfde winkel).
Bedankt voor de tips over de dode pixels. Niemand die wil reageren op mijn 2 genoemde merken zoals Y-jama en philips?

Re: dank

Geplaatst door soetekg
Niemand die wil reageren op mijn 2 genoemde merken zoals Y-jama en philips?

Je kan de site kieskeurig.nl checken. Daar staan de nodige gebruikerservaringen op.

kieskeurig

Raj

ik zal ook zeker de site kieskeurig raadplegen.

Alleen geef ik meer om de meningen van mijn -helpij- vrienden. In zekere zin ben ik daarin kieskeurig

allen bedankt

op de werkplaats staat philips 17 tft, en die zijn goed. Ilyama heb ik geen ervaring mee.

tft

het is een samsung 710 v geworden voor 229 euro bij powerline met volledige garantie.
vandaag kwam het V+D krantje met deze monitor als aanbieding voor 299 euro (......)

dan kijken we nu naar hetzelfde schermpje ... en 229 is bijzonder scherp, hier staat ie 249 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan