aanschaf van een webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
ging iets fout dus

hallo, webcam ze zijn er in vele merken en soorten, maar wat zijn nu de beste. ik wil eigenlijk dat de beeld weergave er uit zien als normaal" tv / video" beeld. dus dat elke beweging direct zichtbaar is.

ik heb een windows 98 sec -AMD athlon-pecm 900 mhz(4,5x200) moederbord chaintech 7aja moederchipset via vt8363 - apollo kt133
meer info nodig zeg het maar.

graag merk-type en richtprijs evt welke winkel te koop.
ik dank u en nog een prettige dag.

Webcam

Vorige week de Philips ToUcam Pro aangeschaft.
Ben er goed over te spreken.
Daar deze een beeldfrequentie heeft van 60 frames per seconden (daar er nog veel andere zijn met maar 30 frames per seconden).
Aanschaf prijs was € 85,00 (Paradigit).

Met vriendelijke groet.

Laatst bewerkt:
Kijk even op deze site voor info en gebruikers ervaringen (review):http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/product/webcam.htm

De nummer 1 logitech 4000 Pro heb ik zelf ook en werkt perfect. Scherp en helder beeld en dat komt oa. om dat de lens van glas en niet van plastic zoals bij de goedkopere modellen (focus is instelbaar). Er zit hele mooie software bij die regelmatig geupdate kan worden.

Nog even een aanvulling op Easy (ik zat onder mijn zoon's account) de logitech heeft een ingebouwde mircofoon en er zit 5 meter snoer aan zodat je hem in huis gewoon als digitale camera kunt gebruiken (er zit een drukknop op de camera).

Ps. hij is verkrijgbaar rond de € 85,- is niet de goedkoopste maar aan kwaliteit hangt een prijskaartje.

Kijk ook even hier:http://www.logitech.com/index.cfm?p...D=4&CONTENTID=7313&countryid=12&languageid=13

Laatst bewerkt:
Hou er wel reking mee dat je niet de allersnelste PC hebt, en Windows 98 is ook niet echt meer van deze tijd, ondersteunt bv USB 2 niet, iets dat de nieuwste generatie web cams bijna allemaal nodig hebben om fatsoenlijk te werken.

In het C't computerblad van Januari staat een uitgebreid artikel over webcams en over software.

Withaar

Inderdaad dat was mij ook al opgevallen.
Bij systeem vereisten van logitech staat wel Win 98

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan