Aanschaf videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sevo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sevo

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Beste HelpMij'ers :D,

Ik ben van plan binnenkort een nieuwe videokaart aan te schaffen voor de maar al te slechte Acer Aspire X3200. Ik dus een
paar dagen rond op Alternate, Azerty en Tweakers.net. Ik kwam tot de conclusie om de MSI R4350-MD1GH te
nemen. Mijn vraag is of deze compatibel is met mijn PC en of hij past en doet.

Tja .. Meer hoef ik niet te zeggen, de specs staan in de links. ;)

Grtz,
Sevo

Laatst bewerkt:
Hoi...

Op zich zal die het wel doen maar...je gaat van het ene budget kaartje naar een ander budget kaartje.
Schiet je niet veel mee op.Weet niet wat je verwachtigingen zijn van een andere kaart??

Wat ga je er mee doen? HD filmpjes kijken kan er mee maar voor het gamen zou ik hem niet aanraden.

en er zit maar 2 gb ram in de pc, DDR 2 zelfs... da's een beetje een ferrari-motor in een oud kevertje hé?!?

Ben trouwens nog wel even verder aan het uitzoeken welk model dan precies(3-6 mogelijkheden).Mogelijk toch geen uitbreidingsslot en zo wel of het dan een low profile moet zijn.(sff)

EDIT:Vooralsnog tegenstrijdige berichten en gegevens.
Voorstel...kast losmaken en kijken of je daadwerkelijk een uitbreidingsslot hebt.

Ik neig steeds meer naar nee namelijk.

Laatst bewerkt:
Het gaat om het gamen. Uiteraard wil ik niet uitbreiden maar vervangen, en wat in de bovenstaande reacties al te lezen was, is
de PC niet goed. Zijn er anders alternatieven voor deze videokaart?

Welke van deze uitvoeringen heb je?Zal wellicht achter op de kast staan.
98.3DE7Z.T7P, 9Q.3SM7Z.U7P, 9Q.3OM7Z.U7P, 98.3BM7Z.U7B, 98.3SM7Z.U7P, 98.3OM7Z.U7P
Tower of slimline kast?
Alleen de vermelding x3200 komen we niet zover mee aangezien die dus uit meerdere uitvoeringen bestaat

Daarbij toch ook het verzoek of je dan daadwerkelijk een pci-e slot in gebruik heb.(evt pcwizard)
Kijk dan ook even op de voeding wat daarvan merk/type /wattage is.

Laatst bewerkt:
98.3OM7Z.U7P
Behuizing: Slimeline
PCI-e Slot: in gebruik
Moederbord type: Acer WMCP78M
Chipset: nVidia nForce 720a
Voeding: Niet bekend
Monitor: Acer P226HQV

Nog meer informatie nodig?

Laatst bewerkt:
Na ja evt je voeding.

De slimline Kast dus en dan ben je gebonden aan een low profile kaart.Dan ben je in keuze en prestatie al erg beperkt.
Je eerste keuze is idd een low profile.
Wellicht is een 5570 het maximale wat je halen kan.

Echter heb ik DDR2 en de door jouw aangegeven videokaart is DDR3. Zou dat
dan toch kunnen?

Het ddr2 geheugen van je pc heeft niets te maken met het gddr3 van de videkaart.Dus geen probleem.

De low end kaartjes van de HD 6000 reeks komt volgens mij ook snel (binnen deze week volgensmij)

Ach....2gb ja..niet teveel en niet te weing.Zou een keer verhoogd kunnen worden.Nog geen must.

Mee eens, zat te denken aan 4GB RAM totaal maar ik zal eens kijken naar die
videokaart.

Alvast bedankt voor de info ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan