Aanschaf voeding en behuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinPro

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo allemaal,

Ik heb een laatst een configuratie gemaakt samen met iemand van het forum, maar ik ben er nog steeds niet uit welke voeding en welke behuizing ik het beste kan gebruiken. Ik wil er graag zeker van zijn dat mijn systeem genoeg stroom krijgt en dat ik zo niet eens meer kan praten tijdens het gamen vanwege het lawaai die de behuizing niet tegen houdt.

Dit is mijn config:

Geheugen: Crucial 8 GB DDR3-1866
Grafische kaart: XFX R9 280X Black
Harde schijf: Seagate Barracuda 1TB
Moederbord: Gigabyte GA-970A-UD3P
Processor: AMD FX-6300

Alvast heel erg bedankt weer voor de reacties.

Hoi,

Niet alleen de behuizing bepaald de herrie ik mis ook een goede processor koeler en wil je een big of en mid tower behuizing en de Seasonic is een prima merk qua voeding.

Ps zie dat de videokaart vanuit het merk 750 watt vraagt geloof daar niet zo in maar om in het midden te zitten zou ik deze dan nemen

Laatst bewerkt:
@Modag

Oké dus het merk Seasonic, maar hoeveel watt heb ik dan nodig? En ik heb het liefst denk ik een mid tower behuizing, omdat dit net wat kleiner is, maar past mijn hardware hier dan wel in?

Hoi,

Behuizing is eigen smaak maar deze komt zo te zien er goed mee af en voeding staat in mijn vorig antwoord qua vermogen.
Of deze lijkt mij ook prima

Ps heb je vraag toch even naar aankoop nieuw systeem of upgrade bij je vorige vraag hoort daar toch even beter thuis deze faat op slot

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan