aanschaf vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Besturingssysteem
Win11
Hallo allemaal, moeder wil graag een laptop aanschaffen (met een zilverkleurig toetsenbord)
Op zich niets byzonders, maar ze zit te dubben tussen een Toshiba P200-18Z uit de Expert-folder van afgelopen week en de Acer Aspire 5315-052g12mi in de Dixons folder (blz 22) van afgelopen week.

Weet iemand de accuduur van beide laptops?

Even wat specs bekeken, maar dat wordt een lastige keuze. Waar de een uitblinkt op hoeveelheid RAM 2 giga tegen 1 giga, heeft laatstgenoemde weer het voordeel van max. 256 MB shared videogeheugen, t.o.v. de andere maar 128 MB.

Accutijd kom ik zo 1,2,3 niet uit, maar gevoelsmatig (gebruikerservaringen) neig ik zonder meer naar de Toshiba.

Laatst bewerkt:
tsja, daar zat ik ook al mee, al heeft de Toshiba ook nog een grotere harddisk 200GB, is al méér dan genoeg voor moeder, het word haar eerste pc/laptop:shocked:
Misschien het geheugen maar uitbreiden naar 2GB

EDIT: 2 GB-128 MBsharedvideogeheugen tegenover 1GB-256MBsharedvideo, je zou bijna voor de 2GB(ACER) gaan

Laatst bewerkt:
Toshiba heeft de naam de Mercedes onder de laptopjes te zijn, Acer die van een Lada...... ;) :D

Bij de firma Dixons een ASUS aangeschaft voor 700 euro, een Intel Core2Duo, 2 GBram, 120 Gb HD en een graka van max 128 MB.

Voor 700 euro geen raar apparaat, redelijk vlot ondanks Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan