aanschaf webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lillian

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Ik ben nu al een poosje bezig met het uitzoeken van een webcam, maar heb nu toch wat advies van jullie nodig. Ten eerste wat is het verschil tussen ccd en cmos? En wat voor webcam raden jullie aan ik wil in ieder geval duidelijk beeld en een ingbouwde microfoon en als het kan ééntje die ook foto's kan maken. Mijn vriendin heeft een trust spacecam maar daar vind ik de kwaliteit dus niet goed van.

Groetjes Lillian

Ik heb de afgelopen week het hele forum doorlopen en heb ik ook al op die pagina gekeken, ik ben eigenlijk meer geïntresseerd naar de persoonlijke ervaringen van de webcams. Ik heb al diverse testresultaten gelezen en de ene is erg lovend over de Philips ToUcam Pro II en andere weer een stuk negatiever.

In ieder geval bedankt voor je reactie

Ik ben behoorlijk ongeduldig dus ik heb er maar ééntje gekocht en wel de Logitecht QuickCam Sphere is nu trouwens in de aanbieding bij Dixons. Ondanks dat hij in de aanbieding is is het een behoorlijk prijzige webcam 99 euro. Maar ik moet zeggen hij bevalt mij prima erg scherp beeld en geluid en hij volgt je.

Groetjes en in ieder geval bedankt voor het meedenken

Lillian

wel ik heb een creative webcam vista van 25 euro en voor msn geeft hij het beste beeld weer in dit in 60 hz mode. de beelden die op pc worden weergegeven schokken niet en zijn lekker scherp op een even grote resolutie als je bij msn de camera op grootste zet(op een 17 inch scherm met resolutie van 1024maal 768(ofzoiets))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan