Subplayer52
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 aug 2012
Zo'n kaarten werken veel nauwkeuriger, preciezer, maken minder fouten en ze zijn gemaakt voor programmas zoals CAD (drivers en zo).
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ten eerste heb jij ddr 3 videogeheugen en de nieuwere kaarten ddr 5
daarnaast als deze kaarten niet beter zouden zijn in graphic design dan de jouwe zouden ze ze niet maken denk ik zomaar
@subplayer zou je niet ipv die 300 watt een corsair cx 430 nemen? tis wel 5 euro meer maar dan heb je wel een 80+ bronze wat een stuk beter is
Nauwkeuriger kan ik me wel bij voorstellen, maar ga je dan zien op een scherm? Denk dat je dat eerder ziet alleen achter de schermen, waar je geen zicht op hebt en eigenlijk geen mallemoer uitmaakt?
Dat snap ik, maar bijvoorbeeld mijn zoontje heeft voor school een quadcore met 4 gyg intern en AutoCAD LT (schoolversie) is niet vooruit te branden.Beste Willieth,
daar vraag je me wat:
wij werken binnen het bedrijf met Autocad (AUTODESK) 2012 en 2007, de nodige plugins om te pdf'en, converteren en verschillende printers/plotters.
Diverse viewers geinstalleerd, niet iedereen kiest voor het DWG formaat.
En daarbij komt de nodige software zoals Office, antivirus en meer van die meuk ..
Het draait dus niet alleen maar om Autocad.
Hardware maakt zo ie zo geen fouten. Of er moet een fout in je driver (Softwarematig) zitten
Nauwkeuriger kan ik me wel bij voorstellen, maar ga je dan zien op een scherm? Denk dat je dat eerder ziet alleen achter de schermen, waar je geen zicht op hebt en eigenlijk geen mallemoer uitmaakt?
verschil tussen Quadro en normale Geforce kaarten zit em idd in de drivers
(kan ook home premium nemen scheelt 50 euro)[/I], 500GB opslag, quadro 600 videokaart.
w7 64bit home premium,
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.