Aanschafadvies : Welke Smartphone bij budget tussen 75 en 150 Euro ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Welke Smartphone is aan te raden ?

Budget : Tussen 75 en 150 euro
Wensen (behalve het telefoneren) : WiFi voor internetten, E-mailen en What's App. en toch ook een behoorlijke foto te kunnen maken !

Nou de gebruikersbevindingen over de Nokia Lumia 630 vind ik niet echt bemoedigend.

Hier een ervan :
Dit klinkt goed : Uitstekende batterijduur; Laag energieverbruik; Stevige en mooi ontworpen behuizing; Verwijderbare batterij; Genereuze hoeveelheid geïnstalleerde software; Uitbreidbare opslag; Vlot in gebruik

Maar het volgende :
Relatief hoge temperaturen; Weinig contrastrijk scherm; Lage PPI-dichtheid; Op veel vlakken zwakker dan zijn voorganger; Geen LED-flash; Geen aparte knop voor de camera; Geen frontcamera; Drukgevoelige behuizing; Gedeeltelijk zichtbaar pixel-grid
en . . .
De Lumia 630 zouden we geen slechte aankoop noemen. Echter, als we ook de eigen concurrentie van het bedrijf in beschouwing nemen, kunnen we het toestel alleen aanbevelen aan gebruikers die hoofdzakelijk gefocust zijn op lange batterijduur.

De andere reviews ook niet echt hoor.
Overigens zijn concurrent, de Motorola Moto E ook niet echt helemaal.

Ik kan alleen vertellen over mijn ervaring met het toestel en die is prima. Als je alle reviews van alle toestellen in de genoemde prijsklasse langs gaat dan vind en laat je overal wel wat. Ook bij de toestellen van 500 euro. Voor onder de 100 euro is het een prima toestel.

Laatst bewerkt:
In deze prijsklasse, zou ik voor een WindowsPhone gaan. Dat is veel telefoon voor weinig geld, en je bent verzekert van een telefoon die nog jaren up to date wordt gehouden door Microsoft.

Kijk eens naar de L535. Is een prima telefoon. Heeft allerlei extra's, die de L630 niet heeft, en is ongeveer net zo duur.

Ook niet echt hoor. Die smartphones worden eigenlijk enorm overschat.
Ik ga ook eens kijken naar Samsung en LG.
Wie wil er mee kijken (en voorstellen). Nogmaals ik heb er maximaal 150 euro voor beschikbaar (het mag minder).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan