Hallo,
Allereerst wil ik me even voorstellen ( aangezien ik hier nieuw ben )
Ik ben Jens van Katwijk 24 jaar heb enig ervaring met hardware en software.
Heb mijn eigen hier aangemeld om het een en ander te vragen maar ook om meer te leren over hardware/software/pc etc.
Ik ben opzoek naar een Laptop die vooral geschikt is om te gamen. Op dit moment speel ik games zoals League of Legends / Dungeon Defenders / MW3 / Skyrim en in toekomst bijv Diablo 3.
Wil deze games toch minimaal op medium snel en soepel kunnen spelen.
Verder zal de laptop gebruikt worden voor surfen/mail/office etc
Heb het een en andere gehoord over merken en neig toch meer naar asus. ( Meningen zijn hier over verdeeld dus graag ook jullie mening welk merk goed is en waarom.
Enkele vereisten:
Processor: Intel
Schermresolutie: weet niet of alle of de meeste games op een standaard resolutie staan. Minimaal 15,6’‘
Mijn budget zit tussen de € 600,- en €800,-
Kortom een mooie maar snelle laptop waar ik toch goed games op kan spelen
Kan zo niet meer bedenken, waarschijnlijk willen jullie nog wel het een en ander weten dan hoor ik dat graag.
Zie jullie reacties graag tegemoet.
Jens
Allereerst wil ik me even voorstellen ( aangezien ik hier nieuw ben )
Ik ben Jens van Katwijk 24 jaar heb enig ervaring met hardware en software.
Heb mijn eigen hier aangemeld om het een en ander te vragen maar ook om meer te leren over hardware/software/pc etc.
Ik ben opzoek naar een Laptop die vooral geschikt is om te gamen. Op dit moment speel ik games zoals League of Legends / Dungeon Defenders / MW3 / Skyrim en in toekomst bijv Diablo 3.
Wil deze games toch minimaal op medium snel en soepel kunnen spelen.
Verder zal de laptop gebruikt worden voor surfen/mail/office etc
Heb het een en andere gehoord over merken en neig toch meer naar asus. ( Meningen zijn hier over verdeeld dus graag ook jullie mening welk merk goed is en waarom.
Enkele vereisten:
Processor: Intel
Schermresolutie: weet niet of alle of de meeste games op een standaard resolutie staan. Minimaal 15,6’‘
Mijn budget zit tussen de € 600,- en €800,-
Kortom een mooie maar snelle laptop waar ik toch goed games op kan spelen
Kan zo niet meer bedenken, waarschijnlijk willen jullie nog wel het een en ander weten dan hoor ik dat graag.
Zie jullie reacties graag tegemoet.
Jens