aansluiten Belinea monitor welke snoeren nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

19robert

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2009
Situatie - Belinea 101920 monitor (dell pc-kast) Welke snoeren moeten er allemaal in dit scherm? Zit bij dit krijgertje - voedingskabel - + 15 pins (beide kanten) VGA aansluitsnoer.
(Monitor to dell kast?) Moment van verbinden VGA snoer, gaat monitor groen led lampje uit? Trek ik VGA snoer uit monitor sprint groene lampje weer aan is beeldscherm blauw en krijg ik tekst lopend door beeld met NO SIGNAL.

Wat doe ik fout? Of is het VGA Snoer niet goed? Zit recht in hoek van monitor nog aansluiting met 24 (3x8 gaatjes) is grotere aansluiting... Dus zou ik andere kabel voor nodig
hebben... want 15 pins snoer wat ik nu heb past daar niet in...

Kortom welke snoer moet waar in om dit alles aan te praat te krijgen...

Als de monitor niet kapot is:

1x stroomsnoer
1x VGA snoer van monitor naar PC

Meer niet

Monitor staat nu "aan" dwz.... gewoon los op bureau met stroom snoer aangesloten en geeft groene led lampje geeft aan dat hij aanstaat.... Scherm kleur is hemelblauw en beweegt Rood/Groen/Blauw blokje door beeld heen met daaronder witte balk met de tekst: NO Signal?

Als Monitor toch helemaal stuk is doet hij toch helemaal niets.... of zie ik dat verkeerd?

Als ik nu kast met snoer (misschien verkeerde..) aansluit en past maar op 1 aansluiting dan gaat monitor beeld op zwart... en groene led lampje gaat naar -standby stand- kleur bruin....

Trek ik vga stekker weer uit monitor springt hij aan op blauwe scherm en wordt led lampje weer keurig groen...

Zit de monitor kabel ook goed aangesloten aan de PC kant?
Werkt het wel met een andere monitor?

Ron

zijn slechts 2 mogelijkheden op achterkant pc kast - andere mogelijkheid nu is geprobeerd + eerst alle stekkers uit de muur getrokken en :thumb: nu springt mijn krijgertje wel aan!

geen idee hoe en wat maar ik ben blij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan