Ik sta op het punt een Zalman cnps 7700 koeler te installeren op mijn mobo AX4PE MAX.
Ik heb de hele handleiding doorgenomen en ik zie geen problemen,
Het enig waar ik onzeker over ben is de aansluiting op het mobo.
In de handleiding staat het volgende:
"Connect the appropiate 3-pin connector on the cable to the motherboard fan header and the CNPS7700`S fan connector"
Het probleem is dat ik maar 1 kabeltje heb waar er 2 in de handleiding staan.
De handleiding laat 2 kabeltjes zien die aan dezelfde kant uit de fanmate komen. Uit mijn fanmate komt maar een kabeltje (drie snoertjes(zwart,rood, wit.) en er heeft zotezien ook nooit een tweede kabeltje gezeten.
Op de koeler zit ook een drie-aderig kabeltje(ook drie snoertjes zwart, rood, wit.) en dik had gedacht dat die gewoon naar mijn -CPUFAN1 Connector met H/W Monitoring Function- zou gaan.
Maar hoe sluit ik die FanMate dan aan.
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de hele handleiding doorgenomen en ik zie geen problemen,
Het enig waar ik onzeker over ben is de aansluiting op het mobo.
In de handleiding staat het volgende:
"Connect the appropiate 3-pin connector on the cable to the motherboard fan header and the CNPS7700`S fan connector"
Het probleem is dat ik maar 1 kabeltje heb waar er 2 in de handleiding staan.
De handleiding laat 2 kabeltjes zien die aan dezelfde kant uit de fanmate komen. Uit mijn fanmate komt maar een kabeltje (drie snoertjes(zwart,rood, wit.) en er heeft zotezien ook nooit een tweede kabeltje gezeten.
Op de koeler zit ook een drie-aderig kabeltje(ook drie snoertjes zwart, rood, wit.) en dik had gedacht dat die gewoon naar mijn -CPUFAN1 Connector met H/W Monitoring Function- zou gaan.
Maar hoe sluit ik die FanMate dan aan.
Kan iemand mij helpen?